Computer start niet meer op?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ais
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ais

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2013
Ik heb mijn computer gisteravond nornaal uitgedaan. Maar ineens doet hij raar als ik hem vandaag aan doe.
Als hij opstart staat er ineens: Loading windows files ...
en daaronder zie je dan zo een grijs balkje. Even later komt er ineens een venster van: Recovery manager ofzo.
HP Contact HP Support
The system recory media does not support this computer. You are not able to restore this system with the media.
Ik kan alleen maar op OK drukken en dan staat er : Do you want to exit recovery manager and reboot? als ik dan weer op OK druk restart de computer en **** hij weer bij hetzelfde. Wat moet ik doennnn??!
ik hoop snel op een antwoord want ik heb mijn pc nodig!
dankjewel alvast !!

Dit weet ik eigenlijk niet maar even een paar vragen.

Start de computer normaal op van bootbare media (als je die in de bios als eerst opstartbaar aangeeft)? Een opstartbare CD of iets dergelijks?

Doet Windows het in veilige modus (F8 drukken bij opstarten)?

Zijn er problemen met de systeemtijd of melding van "standaard waarden" die er op kunnen duiden dat het batterijtje leeg is?

Heeft de melding gelijk als het stelt dat de recovery niet bij deze computer of Windows versie hoort? Gebruik in dit geval goede Windows installatieschijf en boot hiermee op. Voor het installeren de optie herstellen kiezen en kijken of het probleem kan worden verholpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan