Computer start niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er iemand die wat koelpasta op wil sturen of wil brengen.
Ik woon in eerbeek (omliggende dorpen Loenen,Dieren, Apeldoorn)
Ik vind het namelijk overbodig om een hele tuber te kopen omdat ik hem maar 1 keer gebruik.
Natuurlijk stuur ik de koelpasta terug
 
Kan het wel effe brengen maar dan moet ik naar de auto lopen en die tube meedragen en daar word ik weer moe van dus helaas..:p
 
@jeffreydevos,

Begrijp dat de opmerkingen van moe zijn en zo als grappig bedoeld zijn maar zo als je leest wordt er dus niet echt serieus op gereageerd wat misschien ook logisch is;) dus zou dat je beter niet doen .
 
Laatst bewerkt:
Zojuist de koelpasta aangebracht ga nu kijken of die het doet...


Hij doet het alleen.....

CPU TEMERATURE 81 GRADEN CELSUIS
 
Laatst bewerkt:
Heb je de vlakken eerst goed schoongemaakt, ook v.d. processor? 1 druppel koelpasta is genoeg, teveel is ook niet goed.
 
Maakt niet uit, op de achterkant v.d. processor of het koelvlak.
 
Ik heb net iets in het bios veranderd en nu piept die niet meer en draaien de fans alleen maar rond
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Zou wat je veranderd hebt in de bios maar weer terug zetten naar het oude ,en de processor oppervlak goed schoonmaken en ook het oppervlak van de koeler na dit gedaan te hebben een zoals eerdergemeld een rijstkorrel op het oppervlak van de processor en dan de koeler er op monteren als je dit goed gedaan hebt zou het probleem qua warmte opgelost moeten zijn.
 
EHMM ik kan nu niet meer het scherm zien dus met bios gaat het niet lukken
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Dan ben je flink opgeschoten ;) kan je nog even melden wat je veranderd hebt in de bios?
 
Doe je BIOS dan maar eens resetten. Overigens krijg ik steeds meer het idee dat jij beter niet meer aan computers kan sleutelen, want het gaat steeds verkeerd ;)
 
Ik denk dat je gelijk hebt.

Ik heb zojuist een knopje omgezet en de stekker er weer ingedaan.
Pc aangezet en wat denk je...

nuclear-bomb.jpg


Hij knalt uit elkaar.
Heb nu nog last van die K*t piep in m'n oren.
Enorme brandlucht...
Denk niet dat die het nog gaat doen.....
Duss...........

Ik heb het moederbord maar in elkaar getrapt :thumb:.
Bedankt voor jullie hulp maar het is nie meer nodig :D
 

Bijlagen

  • nuclear-bomb.jpg
    nuclear-bomb.jpg
    9,7 KB · Weergaven: 22
Ik hoop maar dat het een oude computer van je was (zal wel gezien de AGP aansluiting van de videokaart :p). Probeer anders in het vervolg met iemand die wel enig verstand heeft van de computer de boel uit elkaar te halen en schoon te maken.

Denk wel dat dit een wijze les was ;)
 
K ben blij dat het een oude pc was....
En ja dit was een hele wijze les.... Bedankt nog voor je hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan