Computer start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker62

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2002
Hallo... Laats lag ik de zolder op te ruimen en daar kwam ik onze oude computer tegen... een Celeron 333, 192 MB, 4,3 gig. blabla... Nu wil hij alleen niet opstarten... :( Ik heb alles geprobeerd, ram erin, ram eruit, nieuwe video kaart (de oude video kaart van de computer die ik normaal gebruik, een tnt2 32mb) en alle stekkers erin en eruit, maar niets hielp, hij geeft geen kick, ook geen piepjes. Wat moet ik doen om het weer aan de gang te krijgen?

BVD, Matthijs

Op zolder is daar niet veel stof ? stof hem eens goed af en doe eens een andere voeding.

hey,

ik zou zeggen gooi er eens een andere Voeding in, gewoon om ff te testen.

greetz,

Hallo

Start de voeding wel op , indien deze opstart en zijn uitgangsspanningen afgeeft , is deze uiteraard niet defekt .

Meet eens de +5 V en de + 12v uitgangsspanning uit d.m.v. een multimeter.(vlugge check..)

indien de ventilator v/d p.supply niet werkt , dan dien je het uiteraard niet ver te zoeken ...

Peter

Joww... allemaal bedankt voor de antwoorden... een vriend van me heeft em aan de praat gekregen.. ik weet ook nie hoe, maar hij doet het weer :D

Hmzzz, een celeron 333. Één van de best overklokbare processors ooit.
Met 'normale' luchtkoeling is meestal vrij makkelijk de dubbele snelheid te halen.
Om te beginnen connector B21 afplakken en op 100mhz laten lopen.

Hmzzz, een celeron 333. Één van de best overklokbare processors ooit.

ja das fun...Maar ligt eraan wat moederbord je erbij hebt. Ik had er 1 in desktop mobo die kreeg ik niet ver. Ik hoop dat jij degelijk moederbord hebt

Hallo

Geniet van de nieuwe "werkende"' aanwinst ...

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan