computer start niet op

• Onderwerp starter Onderwerp starter martn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

martn

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2004
gister avond liep m'n computer vast, toen ik m'n computer opnieuw wou opstarten bleef het beeld stil staan bij dat zwarte scherm met dat plaatje van pentium intel inside HT 4 (ofzo iets) dat plaatje die ook op de computer zit als sticker. Als ik op een toets druk werkt ook niet en ik kan dus ook niet de optie van laatste config. aanklikken want tot zover komt het beeld geen eens. weet iemand hoe dit kan en heo ik dat kan oplossen, alvast bedankt!:D

MVG, M.Okken

Laatst bewerkt:
Tydens opstaren op F8 trommelen helpt ook niet?
Kun je nog wel in de bios komen van de Pc?

Heb je een Wndows of Recovery cd?

als ik op f8 druk doet hij ook niks en kan ook niet in de bios komen:( hij stopt gewoon bij het eerste wat je ziet als je computer opstart (dat plaatje) hoop dat jullie het snappen;)

Dan heb je echt een probleem................heb je er toevallig nog veel rand apparatuur aan hangen scanner/printer etc

uhm.. een printer, boksen, draailoze muis/toetsenbord dat was het. maar hoezo groot probleem?:( valt het niet te verhelpen? met xp cd fzo?

Wel de cd rom als eerste zetten om van op te starten, hoor, oeps je komt niet in de bios.

Bij een hardwareprobleem, zal een softwareoplossing niet werken, reset als eerste eens de bios, en probeer er in te komen.

m'n computer doet het weer!:D heel vaag, ik had de computer al poos aan (toen ik de vraag ging plaatsen al) en naar lang wachten starte hij opeens op:confused: maar bedankt jongens!:thumb:

MVG, M.Okken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan