Computer start niet op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Richard122

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2008
Hallo, ik had problemen met mijn draadloos internet, dus deed ik de draad tussen de router en de computer. Ik ontving wel internet, maar hji kon Google niet laden en de andere sites dus ook niet(net als toen met de draadloze verbinding). Dus ik stak een andere USB-adapter(internetontvanger) in de computer, terwijl de draad nog tussen de computer en de router zat, maar dat zou eigenijk niks uit moeten maken, want dat doe ik weleens vaker, maar dan wel met een andere USB-adapter, deze was van KPN, en de normale van @Home, maar dan nog moet het niks uitmaken. Maar toen sloot de computer zichzelf in een keer af, en hij starte weer opnieuw op, nou ja, hij liet het scherm zein, waarop staat ''Packard Bel''en daarna kwam er zwart beeld net als altijd, maar dat ging niet weg(en dat is normaal niet:p). Wat is er gebeurd? Dat ik die USB-adapter erin heb gedaan kan er toch niks mee te maken hebben? En ik heb hem er ook weer uitgehaald, maar dat lukte ook niet. Daarna heb ik hem er weer ingedaan, eruit gehaald, enz. Ik heb ook de CD die in de computer zat eruit gehaald, ik heb zelfs gekeken of het aan de monitor lag. Wat kan ik doen?

Wat je kunt doen is de computer opstarten in veilige modus, en dan eens systeemherstel laten lopen (datum terugzetten naar vorige week of zo.

om op te starten in veilige modus moet je op F8 blijven drukken als je de computer opstart.

Wat je kunt doen is de computer opstarten in veilige modus, en dan eens systeemherstel laten lopen (datum terugzetten naar vorige week of zo.

om op te starten in veilige modus moet je op F8 blijven drukken als je de computer opstart.

je kan de bovenstaande tip inderdaad eens proberen of je kan proberen op te starten met je windows installatie-cd en kiezen voor herstellen

Ik zou eerder denken dat doordat je dan aangeschakeld was direct een virus zou binnengehaald hebben, maar dat lijkt me ook maar raar al weet ik niet wat jij op dat moment bezig was en of je een goede antivirus hebt.

Nou, ik was dus niks aan het doen, want mijn internet deed het niet. Een virus lijkt me dus ook wel raar en ik heb hem geformateerd, want ik had de servicedesc van Packard Bell gebeld, en ze zeiden dat het enige wat ik kon doen formateren was. Gelukkig kon ik hem ook zo formateren dat de bestanden er nog op bleven staan:)

Nou, ik was dus niks aan het doen, want mijn internet deed het niet. Een virus lijkt me dus ook wel raar en ik heb hem geformateerd, want ik had de servicedesc van Packard Bell gebeld, en ze zeiden dat het enige wat ik kon doen formateren was. Gelukkig kon ik hem ook zo formateren dat de bestanden er nog op bleven staan:)

je probleem is dus opgelost?

formateren zodat je bestanden erop blijven?
ik denk niet dat ze het dan formateren noemen ;)

Nou ja, formateren was het niet, maar de fabrieksinstellingen terugzetten zegmaar. Maar het is wel opgelost:)

jah zolang je zelf kan oplossen is het goed hé :thumb:

Wil je dit dan nog markeren als opgelost ook :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan