Computer start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan43

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jul 2008
Hallo,
We zijn 2 a 3 jaar geleden van een windows 98 overgestapt naar een windows XP. We hebben toen deze windows 98 werkend aan de kant gezet. Toen we hem van de week weer wilden starten deed hij dit echter niet. Ik heb de voeding en alles eruit gehaald en alles doorgemeten maar hij krijgt wel gewoon stroom... weet iemand wat er nog meer mis kan zijn of waar het aan kan liggen?

Alvast bedankt,
Jan

Hallo,
We zijn 2 a 3 jaar geleden van een windows 98 overgestapt naar een windows XP. We hebben toen deze windows 98 werkend aan de kant gezet. Toen we hem van de week weer wilden starten deed hij dit echter niet. Ik heb de voeding en alles eruit gehaald en alles doorgemeten maar hij krijgt wel gewoon stroom... weet iemand wat er nog meer mis kan zijn of waar het aan kan liggen?

Alvast bedankt,
Jan

Doet hij compleet niks? Gaan er fans draaien, gaan er ledjes branden? Bios al eens gereset?

nee hij doet helemaal ik krijg hem niet eens opgestart, de ventilators gaan niet draaien de leds branden niet , niks doet het... (ps. ik ben jan43 kwam erachter dat ik nog en ander acc. had.. van mijn zoon :P)

Laatst bewerkt:
ja we hebben thuis de voeding doorgemeten enz.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan