computer start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

jnoordzij

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jul 2010
Berichten
2
Beste mensen,

Vanochtend heb ik mijn computer netjes en zonder problemen uitgeschakeld. Toen heb ik alle kabels losgehaald en de computer verhuisd naar een andere kamer, overigens zonder enige vallen of stoten. Daar heb ik de voedingskabel er weer ingestoken. Wanneer ik de computer toen weer op wilde starten door gewoon op de power-knop te drukken gebeurt er helemaal niets.

Door andere dingen te testen ben ik er al achter dat het niet aan de kabel of aan het stopcontact ligt. Het beeldscherm krijgt op die plek namelijk wel gewoon stroom en reageert naar behoren. Het is ook niet dat ik te schakelaar aan de achterkant van de computer verkeerd heb staan.

Ik ben nogal in de stress geschoten en maak me ernstig zorgen, en hoop het probleem snel op te kunnen lossen. Hebben jullie enig idee waar dit aan zou kunnen liggen, wat ik zou kunnen doen?

Met vriendelijke groet, jnoordzij.
 
Goedemiddag,


Welkom op Helpmij,

Ik zou de pc even open maken en alle stekkers even aandrukken.
 
mijn beste,

om te beginnen bedankt voor je vlotte reactie.

Ik heb in de kast alle kabels aangedrukt. Daarnaast heb ik zonder alle externe kabels de powerknop 10 sec ingedrukt gehouden, en vervolgens de computer zonder alle kabels en voeding ed een half uur laten rusten....

...en hij doet het weer!

Geen idee waar het aan heeft gelegen, maar ik ben je dankbaar.

Mvg, jnoordzij.
 
Hoi,

Fijn om te lezen, ja het zijn soms rare dingen die pc's succes verder:thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan