Computer start niet op.!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pannakru0

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2008
Sta even voor een probleem met me computer...
Probeer me pc net op te starten maar hij start niks op. Alle fans gaan draaien en me processorkoeler + videokaart doen het gewoon. Krijg alleen geen beeld.

Het rare is dat ik niks heb geïnstalleerd gister + heb niet aan me pc gezeten. En gisteravond werkte hij nog goed.

Hoop dat iemand me kan helpen..

Alvast bedankt,
Jeroen

Hoi,

Krijg je wel je bios scherm te zien of zelfs dat niet?
Mocht dat zo zijn....dan heb je kans dat je bios "overhoop" ligt.
Je zou dan je bios kunnen resetten, ofwel via de jumpertjes op je MB ofwel het batterijtje en een paar minuutjes uithalen...

Ik heb namelijk precies hetzelfde gehad, alles draaide, alle verlichting brandde maar geen leven in het apparaat.

Succes!

Laatst bewerkt:
Nee zelfs dat niet.!! Ik weet wat je bedoelt, dat rubbertje even over de andere 2 pinnetjes zetten en dan weer terug zetten? Heb ik nog niet geprobeerd maar kan het even doen..
In ieder geval bedankt ;)

Gr,
Jeroen

Ja of gewoon het batterijtje er uitwippen en er na een paar minuten er weer indrukken.

Ik ben heel benieuwd of het heeft geholpen.

Gr,

knalgeel

:(:(

Hij doet het nog steeds niet. Denk dat het aan het moederbord ligt ofzo. Me videokaart en me voeding zijn het niet (heb ik net getest)
Vind het alleen raar dat hij het opeens niet meer doet...

Soms wil het volgende werken. PC uit stroom eraf en voor een aantal seconden de power knop ingedrukt houden. Hierna weer stroom erop en kijken of ie goed opstart.

Nop nog steeds het zelfde.. In ieder geval bedankt voor het meedenken ;)

Kabels nagelopen. Eventueel stroom eraf, videokaart loshalen. Mogelijk eerst schoonmaken anders meteen terug plaatsen.

Andere monitor geprobeerd?

Alle kabels al paar keer nagelopen maar alles zit goed. Videokaart ook al keer eruit gehaald maar geen succes.
Maar ik ben ook helemaal niet in de kast geweest dus denk niet dat er iets verkeerd zit.

Ook heb ik al andere monitor gebruikt plus andere aansluitingen van videokaart gecontroleerd.

Pff snap er niks van..

Zou kunnen dat je videokaart het begeven heeft, gezien twee monitoren geen beeld geven.

Ja zou kunnen maar heb er al even een andere videokaart in gezet maar die geeft precies het zelfde. Dus denk dat dat het ook niet is.

Iemand?

Videokaart en voeding zijn het dus niet. Kan het zijn dat je moederbord het zomaar begeeft als die uitstaat? Of je processor?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan