computer start niet verder op

Status
Niet open voor verdere reacties.

gabje15

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jan 2014
hoi allemaal ik hoop dat er iemand is die me verder kan helpen als ik mijn computer op start is er op het eerste gezicht niets aan de hand maar als ik mijn wachtwoord heb ingevoerd gaat hij niet verder dan het welkom scherm hier blijft hij maar op staan ik heb al ge probeerd om hem op te starten in veilige modes maar ook dan gaat hij niet verder dan het welkom scherm wat kan dit zijn en wie kan mij helpen

over welk besturingssysteem (OS) praten we?

kan je proberen in te loggen op een ander account?

het is windows vista als je dat bedoeld ik heb echt geen verstand van die dingen maar op internet stond met veilige modes proberen en dat lukt dus niet ja er zijn meerdere acounts ik probeer het steeds op het hooft acount

@Gabje15: Welkom nog op Helpmij.nl:thumb:

De Members Chat is geen sectie om een dergelijke vraag te stellen.

Daarom topic verplaatst van Members Chat ---> Besturingssystemen - Windows Vista.

Denk ook aan het gebruik van de leestekens der Nederlandse taal a.u.b.

Succes met je vraag.

Probeer een Clean Boot:
1. Klik Start, type msconfig in het zoekvak en druk op ENTER.
2. Op de tab Algemeen klik op "Selectief opstarten"
3. Onder Selectief Opstarten verwijder vinkje bij "Opstartonderdelen laden"
4. Klik op de Services tab, klik om te selecteren "Alle Microsoft-services verbergen", en klik dan op "Alles uitschakelen".
5. Klik op OK.
6. Wanneer gevraagd opnieuw opstarten
7. Controleer of het probleem weg is na de herstart.

Wanneer het probleem niet optreedt, wijst dit op een stukje (niet-Microsoft) software dat niet goed werkt.
In dat geval weer MSCONFIG uitvoeren en bij services tab steeds een paar services extra laten meestarten; uiteindelijk vind je dan de boosdoener.
http://support.microsoft.com/kb/929135

Wanneer de boosdoener is gevonden, deze deinstalleren (en misschien opnieuw installeren).
Vervolgens MSCONFIG weer uitvoeren en op tabblad Algemeen kiezen voor normaal opstarten en OK.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan