Computer start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jennyparfum

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2006
Berichten
41
Hallo,

Mijn pc start niet goed op. De moederbord gaat wel aan, de groene lampjes branden, maar verder gebeurt er niets, het beeldscherm en het toetsenbord doen niets. Ik moet de stekker er wel 10 keer in en uit doen, voordat hij opstart. Ik krijg dan een beeld met

"Initializing Intel(R) Boot" enz en er wordt gevraagd om op CTR S Enter te drukken om te starten. Rechts bovenin komt dan 7A. Soms als ik dit doe start hij, maar soms ook niet en moet ik de stekker er weer uit en in doen.

Ik heb wat gegoogled en vond een berichtje dat de batterij in de moederbord mischien niet goed meer is? Kan dat het zijn, of is het mischien iets anders? Wat ook opvallend is, is dat mijn Internetklok het niet meer doet, ik kan het niet meer op tijd zetten.

Alvast bedankt.
 
Het lijkt er idd op dat je je batterij moet vervangen
 
lopen , bedoel je daarom gewoon in de hand en dan buiten overstraat :D

klikt best raar zoals je het zecht:rolleyes:
 
Met alle respect, waar zou een stukje lopen met je mobo voor moeten helpen?

Maar als je de mobo batterij gaat vervangen.. Haal de stroomkabel uit je voeding, druk nog een aantal keer op de startknop om de circuits te ontladen (er blijft altijd wat spanning achter) en maak dan je kast pas open.
 
Met alle respect, waar zou een stukje lopen met je mobo voor moeten helpen?

Maar als je de mobo batterij gaat vervangen.. Haal de stroomkabel uit je voeding, druk nog een aantal keer op de startknop om de circuits te ontladen (er blijft altijd wat spanning achter) en maak dan je kast pas open.

als je met je moederbord gaat lopen dan schud je de batterij een beetje wakker ofzo

ik weet het klinkt raar maar het werkte bij mij :p
 
Ah vandaar. Het klinkt raar, maar zo zijn er wel meer dingen.. Als het voor jou heeft geholpen is het in ieder geval de moeite waard! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan