Opgelost Computer start op na 2 pogingen

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Henk Schepers

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
Berichten
187
Sinds kort start mijn computer 2 keer op en breekt af en de derde keer gaat hij gewoon door. Hierdoor kan ik niet meer met de pincode werken maar moet met het wachtwoord aan de gang. Ind bios gaat hij twee pogingen doen 1 cd en 2 usb en dan de harde schijf. Heb de eerste twee verwijderd en gesafed maar het probleem blijft. Kijk ik weer in de bios en heeft de wijziging niet opgeslagen. Bij het opstarten geeft hij niet aan dat de batterij leeg is. Meestal vraagt hij dan op f1 te drukken.
Misschien toch de batterij vervangen?
 
Misschien toch de batterij vervangen!
 
Batterij was het probleem. Maar heb dit zo nog niet meegemaakt. Normaal als de batterij leeg is wordt er bij het opstarten gevraagd om op F1 te drukken. Nu startte hij op via de cd maar dat ging niet en schakelde hij de computer uit. De 2e poging was de USB wat ook niet lukte en de derde keer de harde schijf en dat lukte wel. Windows vindt dat verdacht en schakelt de pin aanmelding uit. Dus blijft het wachtwoord over en dan start hij wel weer op. Om de pincode weer te activeren moet je hem 2 uur aan laten staan. Het is in ieder geval opgelost
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan