Computer start opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

micheltedajax

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2005
hallo ik heb een probleem,
als ik met iets bezig ben start de computer zich zomaar opnieuw op,, Hoe kan dit?????????

Waar ben je op dat moment dan mee bezig?
Hoe lang heb je dit probleem al?
Hoe vaak gebeurt dit per dag/week?

ik ben dan met iets bezig, zojuist wou ik een foto uploaden en gebeurde het, maar soms ook zo opeens
ik heb het al aardig lang en het gebeurt ongeveer 2x per dag

ik lees net dit:

Patch in Augustus.
Windows XP gebruikers zijn gewaarschuwd voor een nieuw lek dat in het besturingssysteem van Microsoft is ontdekt, en door een aanvaller misbruikt kan worden om een Denial of Service te veroorzaken. Het lek wordt veroorzaakt door een ongespecificeerde fout in de kernel en kan ertoe leiden dat het systeem crasht. De ingebouwde Windows Firewall biedt hier geen bescherming tegen. Het lek is aanwezig in de Windows XP Professional en Home edities met Service Pack 2 geinstalleerd. Microsoft is op de hoogte van de kwetsbaarheid en werkt aan een patch, die in augustus moet verschijnen. Als oplossing wordt aangeraden om verkeer naar kwetsbare systemen te beperken, wat het risico zou moeten verminderen.

kan dit er iets mee te maken hebben??

doe eens: deze computer-rechtermuisklik: eigenschappen-geavanceerd-opstart-en herstelinstellingen(instellingen) vinkje weg halen bij de computer automatisch opnieuw opstarten. nu krijg je een foutmelding te zien in plaats van her op te starten:) plaats die hier

opstarten

Het kan ook zijn dat je professor te warm wordt. Check de koeling en vijs eventueel de kast open om even al het stof eruit te blazen. Door een ingebouwde veiligheid schakelt je professor zich uit als het te warm krijgt.

professor???:p ik wil ook een computer die zo slim is:p(de mijne kent alleen maar 0 en 1:()

je bedoelt wrs de proCessor:)

Re: opstarten

Geplaatst door Ctbke
Het kan ook zijn dat je professor te warm wordt. Check de koeling en vijs eventueel de kast open om even al het stof eruit te blazen. Door een ingebouwde veiligheid schakelt je professor zich uit als het te warm krijgt.

nu je het zegt na een half uur maakt mijn pc wel heel hard geluid dan is het net of ie over uren maakt haha de koeler dan he als ik em 1 sec uitzet iis het geluid minder hard

want ik vind het wel gek als er iemand in je pc zit dan ik dacht juist dat het met sp2 veiliger zou worden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan