Computer start steeds opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

deijee

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
375
Wanneer ik mijn computer (Windows XP) opstart start hij steeds uit zichzelf opnieuw op. Ook in de veilige modus. Wat moet ik doen??
 
Ga eens naar het config.scherm en klik op systeem. Ga naar het tabblad geavanceerd en vervolgens klik je op opstart- en herstelinstellingen. Haal het vinkje weg bij Systeem fouten: de computer opnieuw opstarten.

Hopen dat dit helpt, denk het wel. Succes.
:thumb:
 
Kun je het scherm benaderen waarin je kan kiezen voor de veilige modus? zo ja kies dan niet deoptie veilige modus maar voor opstarten met laatst werkende configuratie. Krijg je dit scherm niet dan moet je eens F8 indrukken tijdens het opstarten. Succes
 
nog iets (geks ;) ) gedaan voordat dit gebeurde? spyware verwijderd of iets dergelijks?
 
Ik ga uitproberen wat Raymond voorstelt...

Ik (mijn zoon) heb inderdaad per ongeluk Service pack 2 van XP geïnstalleerd en vervolgens weer verwijderd...
 
Opgestart met "Laatst bekende juiste configuratie". Blijf hetzelfde probleem houden.
 
Probeer het eens met de laatste tip die hier staat.
 
Laatst bewerkt:
Advies van I. Slaats opgevolgd: geen resultaat.

Ter info: ik kom even in het opstartscherm van XP maar kom nooit in het aanmeldscherm.
 
ik heb ongeveer een soortgelijk probleem.
Ik kom wel tot het aanmeldscherm maar als ik dan op de gewenste gebruiker klik dan wordt de computer weer afgemeld en afgesloten..
 
Had je dit al geprobeerd?

Leg de CD van Windows in de CD-rom speler, ga vervolgens naar Start/Uitvoeren en type daar het commando D:\i386\winnt /unattend (er van uitgaande dat D: de CD-rom speler is) in en klik op Ok.

De set-up-routine zal starten en alle belangrijke bestanden zullen worden gerepareerd.
 
geheugen kapot

Ik heb het zelfde probleem en ben vandaag
bij de computer zaak geweest waar ik hem gekocht had.
Ze hebben hem nagekeken en het bleek het geheugen te zijn.
Nieuwe geheugen er in en hij werkt weer.
Ik hoop dat dit een oplossing is.

Groet Ron
 
Wanneer ik mijn computer (Windows XP) opstart start hij steeds uit zichzelf opnieuw

Ik heb even alles hier gelezen. Bij mij is dat nu ook het geval alleen ik weet nu waardoor het komt maar weet niet hoe ik het moet oplossen!
Een week geleden startte mijn computer ook steeds op. Hij kwam niet verder dan de melding Windows Starten (het blauwe scherm). Toen heb ik om dingen uit te proberen alle USB kabeltje uit getrokken. Mijn computer startte gewoon op en hij deed het weer.
Ik heb daarna een voor een alle USB kabeltjes weer erin gestopt totdat ik de kabel van de draadloze Internet verbinding terug erin stopte. Toen begon weer de ellende. Paar keer de test gedaan door het eruit te trekken en erin stoppen en inderdaad lag daar het probleem. Maar nu dus geen Internet!

Weet iemand waar het aan ligt?

Ik heb een SpeedTouch USB adaptor voor draadloos internetten en die gebruik ik probleemloos voor de afgelopen 2 jaar!

Alvast bedankt!

Siegurd
 
Laatst bewerkt:
Beste Siegurd, ik kreeg een mailtje dat jij hebt gereageerd op mijn vraag. Nu is mijn vraag van 2001 (!) en is destijds opgelost. Ik weet jammer genoeg niet meer op welke manier. Ik heb verzuimd deze vraag als opgelost te melden en wil dat alsnog doen. Dat zou misschien betekenen dat jij jouw vraag opnieuw moet stellen als nieuwe vraag...? Succes!
 
Late Reactie,

Is je probleem al opgelost?

Probeer via je Windows XP te booten en dan te Recoveren, Herstellen dus. Dan installeert hij de fouten en corrupte bestanden opnieuw. Dan moet je probleem opgelost zijn.
Je mist dan GEEN bestanden.

Voor het geval dat je niet weet hoe je boot:
Booten doe je waarschijnlijk door op F12 te drukken, en vervolgens CD/ROM te kiezen.

Gr
 
Ik had ook een topic gestart en daar is mijn vraag ruimschoots beantwoord!
Maar bedankt voor de reactie!

Vriendelijke groet,
Siegurd
 
ga gewoon naar je bios
Daarna na wake up,en zet die op disable,..
klaar als een klontje,je pc blijf lekker door slapen,totdat jij hem wakker maakt

groet todok
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan