Computer start steeds opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shonof

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2006
Als ik een spel speel of wat anders doe dan start mijn computer meestal opnieuw op meestal om de 3 kwartier (of langer of korter, steeds anders).Ik heb zelf wat research gedaan. Als ik computer automatisch opnieuw opstarten uitzet, dan komt er een fout melding iets met kmixer.sys PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA ik heb gehoorde dat julie mijn log file dan moeten zien maar ik weet niet waar ik dat kan vinden.
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen al vast bedankt.

Hallo !
kmixer.sys betekent een audio-probleem.
Verwijder in apparaatbeheer eens je geluidskaart/chip, en laat Windows deze opnieuw installeren.
Kijk ook even of er nieuwe drivers voor zijn en installeer die dan.

Succes,

Harry.

bedankt maar

Bedankt :thumb: maar ik weet niet wat ik moet verwijderen. Ik heb een plaatje bij de bijlage gedaan, want ik vind het een beetje eng straks verwijder ik iets verkeerds.

Ik hoop dat je me nog wilt helpen alvast bedankt.

Bijlagen

• help.JPG
    help.JPG
    96,4 KB · Weergaven: 28
Hallo,

Ik neem aan dat het USB audio device een microfoon is.
Ik begrijp dat je een audiochip onboard hebt.
Kijk even op de site van je MOBO-fabrikant of er nieuwe drivers zijn en download die dan.
Verwijder C-media door rechts te klikken en voor verwijderen te kiezen.
Start Windows opnieuw op.
Je krijgt de melding:"Nieuwe hardware gevonden..." etc.
Windows installeert C-Media dan opnieuw.
Heb je nieuwere drivers, klik dan op Annuleren en installeer C-Media handmatig met de nieuwe drivers via Sart - Configuratiescherm - Hardware.

Succes,

Harry.

bedankt maar ik ben te dom

Dat van usb is een microfoon ja. En daarna ben ik toch echt te dom (vandaag weer de hele dag bezig geweest) ik zie jou als de enige die mij kan helpen. Ik wil wel drivers downloaden, maar ik heb schijnbaar iets raars ofzo want ik vind maar geen drivers. Ik kan wel grafische drivers downloaden maar de geluids drivers lukken maar niet, ik kan ze maar niet vinden. Dat met verwijderen snap ik denk ik wel. En dat handmatig instaleren is zeker zonder CD via de drivers toch?
Ik kan de drivers niet vinden (ik schaam me dood dat ik dit vraag):o dus ik wou vragen of u mischiem voor mij kon gaan zoeken.:o Want het lukt mij niet (moelijke site's met veel technische termen).
http://support.intel.com/support/chipsets/sb/CS-009244.htm zat ik op te kijken en daar blijf ik haken.
Er zit ook een plaatje bij wat mischiem handig is.
Ik hoop dat je me nog wilt helpen en alvast bedankt.

Bijlagen

• help 2.JPG
    help 2.JPG
    81,8 KB · Weergaven: 26
Schaam u niet, voor dit soort vragen is Helpmij. :)

Waarschijnlijk zit je bij de verkeerde site te kijken.
Kijk hier eens en probeer eens de realtek driver, die hoort bij je moederbord.
Controleer nog wel even of dit het goede type moederbord is, staat vast we op de doos.
En installeer voor de zekerheid ook nog even de chipset driver.

Dit vond ik overigens nog over deze foutmelding, komt dat een beetje overeen met jou probleem?

De computer is vrij nieuw zeker?

een dag verder

Ik heb vandaag de drivers gedownload en geinstalleerd maar het bleef opnieuw opstarten. Dus besloot ik het te verwijderen. Ik heb die C-media(of zo iets) verwijderd. Installeer ik de driver komt het c- media niet meer terug, ik gelijk zweten op leven en dood. Doe ik de installatie CD in mijn computer en installeer ik het, komt c-media nog niet terug.
Ik weet niet of mijn computer nog steeds opnieuw opstart, maar daar kom ik morgen wel achter.
Mijn computer is een jaar oud ong.
Mischiem heeft er iemand nog tips(moet ik de usb eruit halen of zoiets?) en nog bedankt voor de hulp:thumb: .

bijlage erbij

Hier bij de bijlage zie je het probleem (alleen usb en geen c-media). Ik weet het het is een ander onderwerp, maar het is ook gelijk een probleem waar ik nooit uitkomt (mijn vader zeg breng het maar naar alternate, wat ik echt niet wil). Dus ik hoop dat julie me willen helpen.
Ik kan geen c-media selecteren en dan heb ik geen geluid over de speakers wat ik graag wil hebben.
Ik hoop dat er iemand mij kan helpen (ik weet nog niet eens of mijn computer nog steeds opnieuw opstart, komt omdat het vandaag een drukke dag was). En alvast bedankt.

Bijlagen

• help 3.JPG
    help 3.JPG
    66 KB · Weergaven: 46
Hallo ,kan je aan de hand van Everest precies je Moederbord eens geven,kan het niet lezen op je JPG

audio is opgelost

Audio is opgelost (ik heb weer geluid), maar het blijft opnieuw opstarten mijn computer. Dus ik vroeg me af als ik nou een nieuwe geluidskaart koop en die chip niet meer gebruik is het dan ook opgelost of toch niet?
Ja frisian dat komt overeen met mijn probleem maar ik heb dan XP.
Nog bedankt voor de moeite. Ik hoop dat er iemand mij kan helpen en alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
De foutmelding blijft hetzelfde?
En die link die ik gaf, is dat je exacte type moederbord?

Laatst bewerkt:
klopt

foutmelding is nog steeds het zelfde en dat is mijn exacte type moederboard.
Ik hoop dat je me nog steeds kunt helpen.:thumb:

Laatst bewerkt:
Dit wordt moeilijk.
Staat er ook nog een stopcode bij de foutmelding, iets van 0x0000050?
En heb je onlangs (net voordat het probleem begon) ook andere drivers of hardware geïnstalleerd?

klopt

STOP: 0x00000050 (0xE3754FFE, 0x00000000, 0xAE70B2C2, 0x00000001) (ik heb het overgeschreven dus het kan een klein beetje fout zijn sorry).

Nee geen hardware of software geinstalleerd. Ik heb vandaag windows opnieuw geinstalleerd en ook weer de drivers enz. En ik heb het nog steeds. Kan het dan aan de hardware liggen, want als ik het bijv op kan oplossen door iets te kopen bijv een nieuwe geluidskaart dan doe ik dat graag. Want het is echt niet fijn als je computer steeds opnieuw opstart.
Ik vind het tof dat je me nog steeds help en daar wil ik je voor bedanken. Ik heb er wel vertrouwen in dat u het kan oplossen.

Wat is het geheugen wat er op zit,en hoe heb je dat geplaatst??

Als je 2 geheugen strippen hebt , plaats dat dan wel in de Gele banken.

Denk dat daar het probleem namelijk daarin zit .

Laatst bewerkt:
is mogelijk maar risico

Het kan best dat het aan het geheugen ligt, maar omdat ik het zo in de winkel heb gekocht lijkt het me sterk. En als ik mijn computer openmaak is de garantie eraf.

Nog steeds checken of toch maar niet? Als je wilt dat ik het bekijk dan doe ik het wel.

Laatst bewerkt:
Je hebt Everest?
Dan kan je daar een snel raport van plaatsen ,daarop kan ik ook zien hoe het is gepaalst

Op Computer gaan staan/ Dan onder RAPPORT / Snelraport /Zuiveretekst , kopieer dat en plaatst dat hier

hier is het 4

everesthelp@hotmail.com
pass = helpen
gewoon via www.hotmail.com inloggen.(het is gelijk de eerste en de enige mail.)

Ik doe dit omdat met kopieren en plakken teveel ruimte kost en een bestand van 100 kb het maximum is.
Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Ik ga denk ik met Bandit mee.
Test je geheugen eens met Memtest, laat deze gerust eens een uurtje draaien en als deze fouten aangeeft is er waarschijnlijk iets met je geheugen.

In je rapport kan ik niet apparts bemerken.

Laatst bewerkt:
Admin_Frisian zei:
Ik ga denk ik met Bandit mee.
Test je geheugen eens met Memtest, laat deze gerust eens een uurtje draaien en als deze fouten aangeeft is er waarschijnlijk iets met je geheugen.

In je rapport kan ik niet apparts bemerken.

Hoe krijg je dat Raport te zien??Frisian??

Het gaat er mij om in welke banken het geheugen zit!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan