Computer start steeds opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Shonof zei:
Het kan best dat het aan het geheugen ligt, maar omdat ik het zo in de winkel heb gekocht lijkt het me sterk. En als ik mijn computer openmaak is de garantie eraf.

Nog steeds checken of toch maar niet? Als je wilt dat ik het bekijk dan doe ik het wel.

Als je nog garantie heb,laaat dat dan daar goed zetten!!!

volgens mij zijn we er bijna

Ik heb vandaag de mem test een gedaan. En het stopte op de 85 % en had over 40000 errors.
Mijn ouders zeggen als jij dat kan oplossen door iets nieuws te kopen dan mag je het hebben, dus als ik het door iets nieuws te kopen op kan lossen dan hoor ik dat graag. (Ik breng het liever niet terug want dan ben ik het zo een maand mijn computer kwijt.)
Ik heb er trouwens een goed gevoel over want ik denk dat we het probleem hebben gevonden.

Ik vind het super dat julie mij noch steeds helpen ik heb heb er noch altijd veel vertrouwen in dat we het kunnen oplossen.

hoe kan ik het zien?

Hoe kan ik zien wat voor geheugen ik heb via everest of een andere manier?(volgens mij kan ik het niet zien). Bijv. SDRAM, DDR-SDRAM of wat anders.
Alvast bedankt.

zo doe je dat

Je gaat naar www.hotmail.com log je in met de e-mail address: everesthelp@hotmail.com en wachtwoord: helpen
Ga je naar post en dan zie je 1 mail, daar klik je op dan zie je het raport. Er zit ook een bijlage bij als een notepad bestand (ook dat raport).
Als je me je e-mail geeft dan stuur ik wel naar je toe als je wilt.
Alvast bedankt en nog sorry voor het lange wachten op mijn antwoord.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het nu weinig uitmaakt of het geheugen nu stuk is of gewoon verkeerd geplaatst, beide keren is het een garantie kwestie want je kast moet open worden gemaakt.
Omdat je eerst geen problemen ondervond en nu wel is misschien de kans groot dat er een defect in je geheugen zit.
Als ik jou was zou ik toch een beroep doen op garantie die nog op je pc zit, dat lijkt mij de beste oplossing.
Woon je in de buurt van Alternate?
Misschien een afspraak maken met de uitleg van je probleem, de reparatie zal misschien een kwestie van een paar minuten zijn.

bedankt voor alles

Ik hoop dat het zo is morgen gelijk naar alternate als het mogelijk is. Echt bedankt ik zeg wel als het is gelukt.

Laatst bewerkt:
alternate dicht

Alternate was vandaag dicht dus dan ik morgen maar. Ik denk ik zeg maar even.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan