Computer start telkens opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

snekre

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2003
Berichten
51
Welk virus of anderszins veroorzaakte deze ellende ook al weer.
En hoe verwijder je dit.
Heb dit reeds eerder gehad maar ben dit vergeten.
Alles onder W XP
 
Bedoel je dat je die RPC melding krijgt en dat de pc na 60 sec afsluit? Of bedoel je iets anders.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Tanja1968
Bedoel je dat je die RPC melding krijgt en dat de pc na 60 sec afsluit? Of bedoel je iets anders.

Nee,hij valt uit en start weer opnieuw op,zonder enige waarschuwing vooraf.
 
Ik heb wel het volgende voor je gevonden:

Klik op Start, Configuratiescherm en dubbelklik op het pictogram Systeem. Kies voor het tabblad Geavanceerd enklik op de knop Instellingen in het groepsvak Opstart- en herstelinstellingen. In het vak Systeemfouten haal je het vinkje weg bij de optie De computer automatisch opnieuw opstarten. Klik twee maal op OK. Mocht er bij het afsluiten telkens een probleem optreden, dan zie je het nu eindelijk en kun je passende maatregelen treffen.

Dan start hij niet opnieuw op, maar krijg je een foutmelding. Misschien dat je dan kunt zien wat er aan de hand is.
 
Geplaatst door Tanja1968
Ik heb wel het volgende voor je gevonden:



Dan start hij niet opnieuw op, maar krijg je een foutmelding. Misschien dat je dan kunt zien wat er aan de hand is.
Beste Sonja,
Bedankt voor je supersnelle reacties.
Heb inmiddels alle mogelijke middelen o.a.Systemworks
AD-aware enz er over heen laten lopen.
Ook vond ik in mijn map Mijn documenten nog de Tool voor het Blaster virus(dat was hetgeen ik me niet meer herinnerde) en nu lijkt het na deze alle uitgevoerd te hebben alles weer in orde.
Ik houd de laatste tip nog even in reserve en beschouw mijn vraag voorlopig als opgelost.
Dank nogmaals en mocht het probleem zich herhalen dan doe ik graag weer een beroep op je kennis.
 
Ok, we wachten het af. Ik hoop voor jou dat het goed blijft:thumb:
 
Mocht dit wel het blaster weer zijn dan zul je ook langs windowsupdate moeten gaan voor de microsoft patch
 
Geplaatst door snekre

Ook vond ik in mijn map Mijn documenten nog de Tool voor het Blaster virus(dat was hetgeen ik me niet meer herinnerde) en nu lijkt het na deze alle uitgevoerd te hebben alles weer in orde.

Daarom vroeg ik ook naar die RPC en 60 seconden. Dat zijn namelijk de kenmerken van het Blastervirus.:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan