Computer start telkens weer opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

markolino33

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2006
Hoi mensen ik heb een probleem ;mijn pc start telkens weer opnieuw op.
ik word er helemaal gek van:mad: ik dacht eerst aan de temperatuur en dus heb ik speed fan gebruikt maar k weet niet wat de normale temperaturen zijn (zie bijlage 1).
maar inieder geval heb ik em gister helemaal schoongemaakt van binnen.
-elke keer dat ik speedfan opstart staan de fans 1 en 2 op ongeveer 20% en dan moet k ze elke kee handmatig op 100% zetten kan dat niet automatisch?

maar wat blijkt ook als ik mijn mcafee opstart staat er rechts in de hoek het volgende (zie
bijlage 2)
dus heb ik veel adaware progamatjes gebruikt om hetproblem opte lossen o.a. het progammatje stinger maar hij vindt geen worm.
maar hij blijft maar opstarten !:shocked:
dus S.O.S. can someone help me,please.

Bijlagen

• bijlage 1.JPG
    bijlage 1.JPG
    88,8 KB · Weergaven: 57
  • Bijlage 2.GIF
    Bijlage 2.GIF
    68,4 KB · Weergaven: 71
Laatst bewerkt door een moderator:
Zet eerst eens in de geavanceerde opties in systeem, configuratiescherm, bij de opstart en herstelinstellingen de computer automatisch opnieuw opstarten eens uit, dan krijg je een blauw scherm met een foutcode, als de comp vastslaat, en zet die hier eens neer.

Het kan een driver probleem zijn, maar, ik geloof, een sasser virus kan dat ook doen.

Koppelingen doen het niet, meer.
:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Je moet in Speedfan even het vinkje weghalen bij "Automatic fan speed". (Zie je eerste bijlage) Zo gaan je fan's weer op 100% draaien.

Download eens Ewido Security Suite en laat daar je pc mee scannen:
http://www.ewido.net/en/download/

Laat het programma updaten, door op "update" te klikken.
Start Ewido Security Suite
Klik op "Scanner" --> "Complete System Scan" om het scannen te starten.
Als er een bestand gevonden wordt, zal er gevraagd worden om het bestand te verwijderen, klik dan op "OK".

Eventueel kun je een log van de scan bewaren, door na afloop op de knop "Save report" te klikken.

PS je bijlages even bij je eerste bericht gezet. Als je iets vergeten bent, dan kun je met de knop "aanpassen" je bericht bijwerken.:)

Laatst bewerkt:
Lange Pier zei:
Zet eerst eens in de geavanceerde opties in systeem, configuratiescherm, bij de opstart en herstelinstellingen de computer automatisch opnieuw opstarten eens uit, dan krijg je een blauw scherm met een foutcode, als de comp vastslaat, en zet die hier eens neer.

Het kan een driver probleem zijn, maar, ik geloof, een sasser virus kan dat ook doen.

hij staat al uit kijk maar naamloos.GIF
markolino33

Tja, een virus, daar heb ik geen verstand van, die heb ik nooit.:rolleyes:
Maare, je linkjes doen het niet.:confused:

Lange Pier zei:
Koppelingen doen het niet, meer.
:rolleyes:
Nu wel weer, komt omdat ik de berichten verwijderd had.:rolleyes:

PS Sasser had Stinger gevonden, indien aanwezig.

@markolino33,
Ewido al laten scannen?

Lange Pier zei:
Kwajongensstreken, ophouden, hoor.:p
Ach en moderator mag ook wel eens wat lol hebben.:p

Heb de bijlages opnieuw geupload bij de eerste vraag.

crash zei:
Nu wel weer, komt omdat ik de berichten verwijderd had.:rolleyes:

PS Sasser had Stinger gevonden, indien aanwezig.

@markolino33,
Ewido al laten scannen?
jah hij s nog bezig k moet em af en toe pauzeren anders is temp 2 te hog zoals nu 51 graden celsius

Laatst bewerkt:
hij is klaar met de scan en dit is de raport:
ewido anti-spyware - Scan Report
---------------------------------------------------------

+ Created at: 16:04:44 3-8-2006

+ Scan result:

C:\Documents and Settings\Stjepanovic\Cookies\stjepanovic@2o7[2].txt -> TrackingCookie.2o7 : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Stjepanovic\Cookies\stjepanovic@adtech[2].txt -> TrackingCookie.Adtech : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Stjepanovic\Cookies\stjepanovic@atdmt[2].txt -> TrackingCookie.Atdmt : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Stjepanovic\Cookies\stjepanovic@bfast[1].txt -> TrackingCookie.Bfast : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Stjepanovic\Cookies\stjepanovic@bluestreak[1].txt -> TrackingCookie.Bluestreak : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Stjepanovic\Cookies\stjepanovic@ad1.clickhype[1].txt -> TrackingCookie.Clickhype : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Stjepanovic\Cookies\stjepanovic@doubleclick[1].txt -> TrackingCookie.Doubleclick : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Stjepanovic\Cookies\stjepanovic@as1.falkag[2].txt -> TrackingCookie.Falkag : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Stjepanovic\Cookies\stjepanovic@questionmarket[2].txt -> TrackingCookie.Questionmarket : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Stjepanovic\Cookies\stjepanovic@revenue[2].txt -> TrackingCookie.Revenue : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Stjepanovic\Cookies\stjepanovic@statcounter[2].txt -> TrackingCookie.Statcounter : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Stjepanovic\Cookies\stjepanovic@tradedoubler[1].txt -> TrackingCookie.Tradedoubler : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Stjepanovic\Cookies\stjepanovic@valueclick[1].txt -> TrackingCookie.Valueclick : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Stjepanovic\Cookies\stjepanovic@statse.webtrendslive[2].txt -> TrackingCookie.Webtrendslive : Cleaned.
C:\Documents and Settings\Stjepanovic\Cookies\stjepanovic@ad.yieldmanager[1].txt -> TrackingCookie.Yieldmanager : Cleaned.

::Report end

k heb uiterraad alles verwijderd

maar hoe moet het veder???

Laatst bewerkt:
crash zei:
Je moet in Speedfan even het vinkje weghalen bij "Automatic fan speed". (Zie je eerste bijlage) Zo gaan je fan's weer op 100% draaien.

nou bij mij blijft ie nog steeds op rond de 20% als k em opnieuw opstart:(

We hebben nog wel wat naast Helpmij te doen, dus het kan zijn dat je wat langer op een antwoord moet wachten.;)

Kijk eens bij Speed fan in de configuratie(configure) onders speed, staat daar per onderdeel de maximale op 100%?

Laatst bewerkt:
crash zei:
We hebben nog wel wat naast Helpmij te doen, dus het kan zijn dat je wat langer op een antwoord moet wachten.;)

Kijk eens bij Speed fan in de configuratie(configure) onders speed, staat daar per onderdeel de maximale op 100%?

jah eeh sorry :o voor mijn ongeduldigheid
jah kijk maar:temp.JPG

Geeft niet, gezien je net lid bent. Was dus nog wat vergeten.
Welkom op Helpmij.:)

Als je Speedfan niet laat opstarten, gaat het dan ook naar 20% van de snelheid?

crash zei:
Geeft niet, gezien je net lid bent. Was dus nog wat vergeten.
Welkom op Helpmij.:)

Als je Speedfan niet laat opstarten, gaat het dan ook naar 20% van de snelheid?

jep, maar misschien moet ik de minimale snelheid hoger zetten

Kijk eens in het Bios of je daar mischien iets van "Smart fan control" of iets dergelijks hebt. Er zit niet een fan controler in je kast tussen neem ik aan?

nee k heb er twee eentje bij de processor en eentje zit vast tegen de kast
maar k kijk wel in de bios

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan