computer stopt

Status
Niet open voor verdere reacties.

waerdteddy

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2003
mijn computer ( XP ) werkt heel goed als ik er maar meer aan het werk blijf, maar als ik hem een tijdje niet gebruik ( 10 minuten of zo ) en ik wil hem weer gaan gebruiken staat hij vast. Klok blijft ook stil staan en er is niets meer mee te beginnen.

Harde schijf , moederbord, geheugen etc alles is nieuw, alleen de dvd speler is oud.

wie weet raad ??

Ga eens naar de energieinstellingen en stel alles zo in dat niks uitgeschakeld wordt en schakel de slaapstand uit. Probeer dan na een kwartiertje iets met je pc te doen. Mocht het dan wel gewoon werken, dan kan het zijn dat er op dat punt even iets mis gaat.

Geplaatst door Sarvo
Ga eens naar de energieinstellingen en stel alles zo in dat niks uitgeschakeld wordt en schakel de slaapstand uit. Probeer dan na een kwartiertje iets met je pc te doen. Mocht het dan wel gewoon werken, dan kan het zijn dat er op dat punt even iets mis gaat.

Dat helpt helemaal niets

Temp. van je processor al gecontroleerd, heb je toe vallig scherm beveiliging aan staan zet die eens uit.

Geplaatst door SJJ
Temp. van je processor al gecontroleerd, heb je toe vallig scherm beveiliging aan staan zet die eens uit.

hoe kan ik temp van de processor controleren ??? de schermbeveiliging staat uit.

De pc slaat ook vast als ik "i have the password " draai, dat is een soort opstartwindows cd zonder dat windows zelf geinstalleerd wordt.

Ik denk zelf dat het moederbord stuk is en daar ga ik dus mee terug naar de winkel,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan