Computer te matig voor Cod BlackOps ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

virtwo

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2008
Hallo.

ik heb op de dag dat het spel uit kwam call of duty blackops gekocht maar hij werkt niet echt goed. er waren ook problemen met het spel zelf maar na een paar patches is dat verholpen. maar hij doet het nu nog steeds niet goed.

Mijn systeem:

Videokaart: nvdia 9800 gtx
GB Ram: 2
Processor: 9550 Quad Core 2.83 Ghz
Voeding: 500Watt
Geheugen over: 300 GB
Werkt op windows 7 home premium.

Het zou het spel opzich redelijk aan moeten kunnen. het enigste minpuntje wat ik zie is dat ik weinig Ram heb. namelijk maar 2 terwyl het minimum ook 2 is. Zou dit het probleem zijn of zou ik nog meer moeten veranderen?

Allerlei dingen zoals gamebooster en alle onnodige dingen uitzetten, prioriteiten bij taakbeheer veranderen heb ik al geprobeert.

Alvast bedankt.

2GB Ram is wel aan de magere kant inderdaad.. Miss kijken of je ergens nog een reepje van iemand kan lenen om te kijken of BO hierna wel beter gaat lopen.

Groeten,

Lucas

2GB RAM bijsteken, moet toch niet zo moeilijk zijn? Goedkope, maar goede oplossing.

Bij call of duty black ops zit een major bugg, de cpu bugg.
Het spel belast de CPU zo erg dat het meestal 80% ervan in beslag neemt, terwijl de GPU (chip in de videokaart) nauwlijks wordt gebruikt
Dit komt omdat ze het te vroeg hebben uitgebracht. het spel is orgineel ontworpen voor de ps3 (zoals je waarschijnlijk al weet werkt de ps3 meestal met de CPU)
Dit is ook een van de redenen waarom spellen worden uitgesteld voor de pc. (zoals fable, assasins creed)
Je moet eens kijken bij taakbeheer wanneer call of duty opgestart is

CAll of duty gebruikt 600 tot 1300 mb ram dus het uitbreiden van mb ram is niet echt noodzakelijk (hierbij moet je natuurlijk wel andere programma's afsluiten) :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan