Computer traag na installatie AVG

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0663

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2011
Hallo,

Ik heb vandaag AVG Free 2013 geïnstalleerd op mijn pc met Windows 8, nu merk ik dat mijn pc trager is geworden, dus
kan ik AVG gewoon verwijderen zonder een factory reset te doen?

Alvast bedankt

Oke, kan ik ook gewoon eerst via het configuratiecentrum verwijderen, en daarna removal tool draaien?

Oke, is het erg dat ik wel eerst via het configuratiescherm heb gedaan bij Norton, en daarna de removal tool?

"Erg" zal wel te zwaar gezegd zijn.;)

Met de daarvoor bestemde tooltjes is het gewoonweg niet nodig om in je configscherm te duiken. De tooltjes doen dat prima voor je.:P

Oke, en als ik later weer een andere antivirus wil, kan ik dan dat ook op dezelfde manier verwijderen bij bijv Avast? Natuurlijk
wel met de removal tool van Avast. Maar kan dat?

Oke, bedankt. Ik heb nu Panda Cloud Free geïnstalleerd, dat gaat al veel sneller.

Kan ik Panda ook verwijderen, en dat ik op mijn Windows 8-PC gewoon Windows Defender inschakel? Want dat is eigenlijk gewoon Microsoft Security Essentials. En dan in combinatie met Malwarebytes.
Is dit goed? Want met Microsoft Security Essentials heb ik lang gewerkt, en hij bevalt me echt.

ja dat gaat automatisch dat je windows defender bij windows 8 ingeschakeld wordt als je die andere antivirus verwijderd ;)

Oke, heb ik genoeg aan Windows Defender + Malwarebytes? Of ben ik dan toch beter af met AVG of Panda + Malwarebytes?

als je dan toch zo erg aan het twijfelen bent neem zoals ik avast 8 antivirus free en malwarebytes als aanvullende bescherming .......

slechte ervaring met avast ???? moet je weten he, windows defender en andere zijn veel minder goed dan avast maar zoek het zelf maar uit ;)

Met slechte ervaring met avast bedoel ik dat mijn Windows XP PC er erg sloom van werd.

dat kan dusniet he, want avast is een van de lichste antivirus progs die er op het net te vinden is ... dat moet van ergens anders de oorzaak geweest zijn dat je pc sloom werd

ja dat is inderdaad mogelijk,ik ben er bijna zeker van dat het door die comodo firewall komt, kun je wat gegevens doorsturen wat er in je pc zit zoals de processor, ram geheugen, etc .?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan