Computer traag na nieuwe voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.

aqua1234

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2015
computer.jpgcomputer2.jpg
Hallo,

Eerst zat er een voeding van 600 watt in de computer en nu een voeding van 750 watt (corsair RM750). Nu is de computer opeens erg traag geworden en is het aantal fps tijdens gamen heel erg laag.

Alle kabels zitten er vast in. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Na 15 minuten ruikt de computer ook verbrand.. en hebben we hem uitgezet..

Laatst bewerkt:
kun je kijken waar de geur weg komt, elk onderdeel even demonteren en controleren

mvg

T lijkt bij dat ventilator ding op het moederbord te komen..

Laatst bewerkt door een moderator:
Zit volgens mij niet heel veel stof meer in..

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is de processorcooler (voor ons gevoel).. maar daar is niks raars aan te zien oid..

als dat echt de processorkoeler is niet meer in het stroom doen, de koeler eraf halen en voelen of de "lijm" die er op zit niet droog is/bijna droog eventueel ook kijken naar schroeiplekken, is de "lijm" opgedroogd even koelpasta halen bij een hardwarewinkel en het op de cpu spuiten, eventueel zijn er ook filmpjes op internet te vinden met informatie over hoe je dit moet doen. als je ze nodig hebt moet je het even zeggen

mvg

Wat is de reden dat je een werkende voeding ( dat neem ik tenminste aan ) vervangt door 1 met een hoger vermogen..?
Heb je de videokaart vervangen..?
Een hardware systeem-overzicht zou ook geen overbodige info zijn trouwens..

Wat is de reden dat je een werkende voeding ( dat neem ik tenminste aan ) vervangt door 1 met een hoger vermogen..?
Heb je de videokaart vervangen..?
Een hardware systeem-overzicht zou ook geen overbodige info zijn trouwens..

In de afbeelding aan het begin staan al de hardware die erin zit hoor.. En er is inderdaad overgestapt naar een betere videokaart

Dan heb jij betere ogen als ik want ik kan het niet lezen, die screen is veel te klein.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan