Computer traag na scan met Avast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rings

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
Berichten
67
Hallo,

ik heb net Avast antivirus (home edition) op mijn computer geinstalleerd (omdat AVG niet meer wou updaten). Maar na een volledige scan is mijn andere computer ineens heel traag geworden, duurd een kwartier om op te starten, veel programma's werken niet meer, ik kan geen herstelpunt doen (hij zegt dat er geen herstelpunten ingesteld zijn, maar ik ben er zeker van dat die er waren voor de scan) en geraak niet op internet...


Iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?


Alvast bedankt!
Rings
 
Hallo,

ik heb net Avast antivirus (home edition) op mijn computer geinstalleerd (omdat AVG niet meer wou updaten). Maar na een volledige scan is mijn andere computer ineens heel traag geworden, duurd een kwartier om op te starten, veel programma's werken niet meer, ik kan geen herstelpunt doen (hij zegt dat er geen herstelpunten ingesteld zijn, maar ik ben er zeker van dat die er waren voor de scan) en geraak niet op internet...


Iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?


Alvast bedankt!
Rings

1) Avast eraf gooien, AVG downloaden.
2) Kijken wat er dan gebeurt?
3) Je computer opschonen met programma's als CCleaner, TuneUpUtilities gebruiken en je schijf defragmenteren!

Misschien is Avast Anti Virus een té zwaar programma?!
 
1) Avast eraf gooien, AVG downloaden.
2) Kijken wat er dan gebeurt?
3) Je computer opschonen met programma's als CCleaner, TuneUpUtilities gebruiken en je schijf defragmenteren!

Misschien is Avast Anti Virus een té zwaar programma?!


bedankt voor de reactie, ik zal dit proberen.
 
alles tevergeefs. ik heb opnieuw moeten formateren.
heb nu wel AVG geïnstalleerd - voor mij geen Avast meer :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan