Computer traag, wat te verbeteren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
prehistorie computer xD. Koop een nieuwe :thumb:
Inderdaad.

Je kan nu wel een goede videokaart gaan kopen, maar je processor is te sloom waardoor je de videokaart niet volledig kunt benutten. Ik raad je echt aan om een nieuwe computer te kopen.

Als iemand maar een budget vab 100 euro heeft, dan is het waarschijnlijk niet zomaar mogeijk geld voor een nieuwe pc te vinden.

Met een nieuwe videokaart, meer geheugen en in de toekomst een betere (2e hands) processor zet hij dan een behoorlijke stap. Niet tov jouw nieuwe pc, tythor, maar wel tov zijn huidige systee,.

jah sorry dat had ik niet gelezen, d8 dat er maar 1 pagina was xD. Maar jij bent hier de computer exper kwa onderdelen :P, jij hebt mij namelijk ook geholpen xD, maar ik w8t tot dat windows 7 uitkomt :P

Als iemand maar een budget vab 100 euro heeft, dan is het waarschijnlijk niet zomaar mogeijk geld voor een nieuwe pc te vinden.

Met een nieuwe videokaart, meer geheugen en in de toekomst een betere (2e hands) processor zet hij dan een behoorlijke stap. Niet tov jouw nieuwe pc, tythor, maar wel tov zijn huidige systee,.
Nee dat zou idd niet gemakkelijk gaan...
Mja, het is gewoon een stink PC. Kan je niet bij je ouders bedelen voor een nieuwe computer?

hej tythor, ik heb nu dus die videokaart en geheugenkaart op me pc zitten, en hij werkt uitstekend naar mijn zeggen, en nee ik ga niet bedelen bij mijn ouders, en nee mijn pc stinkt niet.:evil:

hej tythor, ik heb nu dus die videokaart en geheugenkaart op me pc zitten, en hij werkt uitstekend naar mijn zeggen, en nee ik ga niet bedelen bij mijn ouders, en nee mijn pc stinkt niet.:evil:

WOW! Late reactie XDXD :shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan