Computer traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

theforce

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2005
Berichten
7
Ey, k heb een probleempje: mijn computer is sinds een tijdje opeens flink trager geworden :confused:. Ik heb 40gb harde schrijf met 19gb vrij, lijkt me wel genoeg. Ik heb Ad-Aware, Spybot, Bitdefender, Spywareblaster, Mcafee met updates en Spysweeper. Geen van die kan echter ook maar iets vinden. Ik heb alles een paar keer geformateerd, maar alles blijft langzaam :(. Weet iemand wat ik moet doen? Ik heb ook TweakXP gebruikt om alles wat sneller te krijgen. :eek:
 
heb je laatst nog iets verandert in je hardware configuratie.
 
de pc is pas geformateerd. dan is het reg meestal nog redelijk clean.
aangezien hij pas geformateerd heeft zou ik het eerder op hardware gebied gaan zoeken of bv te weinig swap ingesteld.
 
OEPS!!!

Sorry jongus, foutje in het schrijven: hij is niet geformateerd maar GEDEFRAGMENTEERD :( STOM STOM STOM STOM :eek:

Nej, formateren wil ik niet. Zal het dan maar eens proberen bij die site daarboven ;)

Alvast dank voor de vele berichten :)
 
Dat zou je dan het beste kunnen doen.
We horen het nog.
sucses :thumb:
 
Steeds trager

Ha iedereen,

zoals je al hebt gezien bij de titel lijkt mijn computer steeds trager te worden :( Ik had het hiervoor HEEL druk (hierna eigenlijk ook ;) ) maar ik ben nu bezig met hijackthis programma downloaden. Heel erg bedankt voor de hulp, ik vertel zo snel mogelijk hoe het is afgelopen :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan