Computer traag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb het veranderd en het zwarte scherm is er nu maar een paar sec. maar daarna komt er nu een heel zwart scherm en dat duurt dan wel weer 5 sec. hoort dat?

Avg is een virus programma. Ik heb geen veranderingen is snelheid gemeten, maar het programma zelf vind ik wel beter dan nod32. Over het opstarten dat is best normaal denk ik. 5 seconden wachten is niet zo heel vreemd. Als de pc het bureaublad geladen heeft, duurt het bij jou dan ook een tijd voordat alle programmas komen?

Yoeri

Heb het veranderd en het zwarte scherm is er nu maar een paar sec. maar daarna komt er nu een heel zwart scherm en dat duurt dan wel weer 5 sec. hoort dat?

Misschien kun je het beste op die manier de hardeschijf als eerste zetten, ik weet niet wat je nu als eerste hebt.

Misschien kun je het beste op die manier de hardeschijf als eerste zetten, ik weet niet wat je nu als eerste hebt.

Veranderd in me bios wat u zij;)

Avg is een virus programma. Ik heb geen veranderingen is snelheid gemeten, maar het programma zelf vind ik wel beter dan nod32. Over het opstarten dat is best normaal denk ik. 5 seconden wachten is niet zo heel vreemd. Als de pc het bureaublad geladen heeft, duurt het bij jou dan ook een tijd voordat alle programmas komen?

Yoeri

Dan denk ik dat ik het bij nod32 hou, maar welke programma's zouden er moeten komen?

nee niet echt, het was de bedoeling dat die laatste 5 sec. er niet meer waren. verder weet ik het ook niet meer, zou je door iemand anders moeten laten vertellen.

Nee er horen geen bepaalde programmas te komen, maar bij mij als het bureaublad geladen is, duurt het een minuut voordat alle programmas geladen zijn. is dat bij jou ook?

verkeerde topic:P

Nee alleen die antispyware die harry snor me volgens mij heeft aangeraden;)
en Nod32 een aantal seconde;)

Laatst bewerkt:
Wanneer moet je die 5 seconden wachten? na het laden van de bios of na het windows balkje? en krijg je ook iets te zien of is het helemaal zwart? bij mij zie je me muis die ik dan niet kan bewegen en moet ik ook even paar seconden wachten.

Alles op een rijtje:

-Express gate
-Zwart scherm met rechts bovenin knipperend horizontaal balkje (2/5 sec.)
-Zwart scherm/geen scherm (5 sec.)
-Windows laad balkje
-Zwart scherm
-Geen scherm
-Windows welkom
-Bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan