computer upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.
met die hd 5770 erbij is het een goed systeem dat nog een aardige toekomst heeft.

maar de voeding die nu op mijn mobo zit kan ik die ook in die andere gebruiken?

in principe wel, welk merk is het? en welk model?

er staad echt niet een merk op die stikker? ook niet in normale letters?

voor die voeding zal ik nog wel zien ik zal eerst heel die set kopen dan kijken of voeding er op past zo niet kan ik nog altijd naar pc boer gaan in mijn buurt en bestellen

okee, maar het zou moeten werken. er is wel een speciaal stekkertje nodig dat in de hd 5770 moet maar je krijgt een verloopstuk bij die kaart.

okee, maar het zou moeten werken. er is wel een speciaal stekkertje nodig dat in de hd 5770 moet maar je krijgt een verloopstuk bij die kaart.
bedoel je die extra stroom toevoer? ik heb dat in mijn pc met de 8800 gt nu

ja, klopt als dat erbij zit moet alles het doen.

ok bedankt voor jullie advies en hulp :D als ik alles binnen heb zal ik nog iets laten weten bedankt he :D en met dat nieuw mobo kan ik ook crossfire gebruiken =D maar wat doet cross fire?

Laatst bewerkt:
crossfire is de functie dat je twee (of meer) ATI videokaarten naast elkaar kunt zetten om hun grafische rekenkracht te combineren
(vergelijkbaar met SLI voor nvidia kaarten)

Laatst bewerkt:
Toch is het zonde dat je geen i5 doet daarmee kun je weer een hele tijd vooruit:thumb:
Nieuw mobo is ook altijd goed en dan kun je ook gelijk meer geheugen erin stoppen.
En met processor cooler kun je nog wel even wachten meestal is standaard ook voldoende behalve als je gaat overclocken

Toch is het zonde dat je geen i5 doet daarmee kun je weer een hele tijd vooruit:thumb:
Nieuw mobo is ook altijd goed en dan kun je ook gelijk meer geheugen erin stoppen.
En met processor cooler kun je nog wel even wachten meestal is standaard ook voldoende behalve als je gaat overclocken

einde pagina 2 zij hij dat hij de upgrade kit met de i5 zal nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan