computer upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga nu geen 9600XT erin zetten...
Op mijn (beginnende) Pentium 4 kreeg ik em al niet aan de praat. Maar ik geef toe: dat lag ook mijn inbouw-techniek van toendertijd.... (wat kan je veel leren in een paar jaar tijd :o)
Maar een pentium 3 450 mhz kan nooit de snelheid van een 9600Xt aan. Geloof ik niets van.

Wat dan wel?
Ik heb zelf de afgelopen jaren een P3 750 mhz (of 800: ik twijfel) gebruikt als download-machine. Dit in combinatie met windows XP. Een paar dikke harde schijven en meer dan genoeg intern geheugen.
Systeem draaide vrij lekker. Zeker sinds ik mijn geheugen van 256 met 512MB had uitgebreid. Ik merkte direct het verschil.
Op de pc draaide torrent-programma's, emule en grabit. En dit soms gezamelijk.

Inmiddels is de pc gedumpt: ik moest steeds meer bestanden opnieuw downloaden omdat ze beschadigd aangekomen waren: pc gooide dus wat bitjes door elkaar.

Maar deze pc was dus wel dankzij de snellere processor een stuk sneller dan jouw pc. Toch zou je het kunnen proberen.

de 9600(xtof pro) zal het vast wel doen.
of je veel moet van verwachten is een tweede.
het hele systeem is nou niet bepaalt......

vandaar eigenlijk mijn allereerste reactie

de 9600(xtof pro) zal het vast wel doen.
of je veel moet van verwachten is een tweede.
het hele systeem is nou niet bepaalt......

vandaar eigenlijk mijn allereerste reactie

hij zal t wel doen. Maar of je iets hebt aan de kracht van de videokaart, als de processor het niet kan bij benen?

In een P3 zaten kaartjes met 16mb geheugen...

nee ja ach

zal wat beter zijn als wat ie nu heeft.

maar ja ik blijf als ie geld wilt investeren toch bij mijn reactie om te kijken naar een twwede hands p4 setje ofzo

hij zal t wel doen. Maar of je iets hebt aan de kracht van de videokaart, als de processor het niet kan bij benen?

In een P3 zaten kaartjes met 16mb geheugen...

In mijn pentuim 3 zat eest ook een 16 mb video kaar nu een 64 mb maar

ik denk er wel over na oke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan