Computer upgraden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan het zijn dat ik het volgende fout heb gedaan: ik heb de bios-update gedownload, maar gewoon in windows uitgevoerd, moest ik dit op een floppy zetten??
Koen

Hoi !

'n Bios-flash is mogelijk in Windows (niet aan te bevelen, groot risico), of in DOS (aan te bevelen, klein risico op 'n mislukte bios-flash).

Greetz,

Harry.

Hallo,
Vóór ik het moederbord ga weggooien, ga ik een nieuwe bios chip halen (de oude is er al uit). Denk je dat dit gaat werken? En als je het niet zeker weet ga ik het gewoon gokken. Een bios chip staat op ebay voor omgerekend ~9,00 euro.
Groeten,
Koen

bios chip binnen, werkt perfect.
Verder zat ik voor videokaart te denken aan: ATI HD5750
En voeding: Antec Basiq power 500W
Dit moet toch wel samengaan?
Groeten,
Koen Heemskerk

Hallo allemaal,
Zou iemand mij kunnen vertellen of deze videokaart samengaat met deze voeding?
1. Voeding: Hiper TypeM 530Watt
Videokaart: ATI HD5750
2. Voeding: Nexus NX-4090 (400w)
Videokaart: Oók HD5750
Graag antwoord, dan kan ik het setje snel gaan halen:p
Groeten,
Koen

Hallo allemaal,
Zou iemand mij kunnen vertellen of deze videokaart samengaat met deze voeding?
1. Voeding: Hiper TypeM 530Watt
Videokaart: ATI HD5750
2. Voeding: Nexus NX-4090 (400w)
Videokaart: Oók HD5750
Graag antwoord, dan kan ik het setje snel gaan halen:p
Groeten,
Koen

Zou zelf voor een 500 watt voeding gaan (of hoger als je nog meer hardware hebt in die pc). Echter, wat ik zelf nog beter zou vinden is een modulaire voeding van b.v. 620 watt. Heb zelf in b.v. m'n server een voeding zitten van 1000watt .. Maar goed, laatst genoemde is niet echt respresentatief voor een doorsnee pc ;)

Dus, even kort samen gevat van het antwoord op je vraag, ja .. Die 530 watt voeding moet goed samen gaan met die ATI HD5750 (de meeste voedingen van een naamloze fabrikant o.i.d. of een B-keuze zou ik in de winkel laten liggen). Dus ga voor een goede voeding b.v. OCZ, Corsair of Cooler Master ...

Suc6! :thumb:

bios chip binnen, werkt perfect.
Verder zat ik voor videokaart te denken aan: ATI HD5750
En voeding: Antec Basiq power 500W
Dit moet toch wel samengaan?
Groeten,
Koen Heemskerk

ga voor de antec dat is zeker geen slecht merk!

Oke, dus het wordt kiezen tussen de Antec en de Hiper, ze staan allebei in het rijtje van goede voedingen (volgens helpmij). Ik heb geen verstand van amperages ed. maar voldoen beide voedingen aan de eisen van deze videokaart?
Groeten,
Koen Heemskerk

Update hier m'n CMOS (BIOS is het progsel, wat in de CMOS zit!) gewoon via Windows, in combi met een tooltje van Asus .. Niks geen problemen mee, en werkt 100% perfecto! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan