Computer upgraden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aanrader ATI HD6850

De configuratie ziet er goed uit, ik heb zelf ook op Alternate besteld, en ook een HD6850 videokaart gekocht. Ik moet zeggen dat het een erg goede kaart is, hoewel GTA IV er niet op werkt met maximum graphics. Maar spellen als Crysis 2 en Call of Duty Black Ops draaien vlekkeloos op de hoogste kwaliteit.
De processor zal naar mijn mening ook ruim voldoende moeten zijn om de nieuwste games te kunnen spelen. Ik heb zelf ook een AMD, maar dan de Phenom II X6 1075T, maar ben er van overtuigd dat je met een quad-core AMD ook ruim voldoende moet hebben om er voor de komende 2 jaar goed mee vooruit te kunnen, maar hou er wel rekening mee dat je naar meer geheugen gaat verlangen naarmate je er meer programma's/spellen op hebt staan.
Maar om het kort samen te vatten heb je voor circa € 500,- een mooi systeem uitgezocht.;)
 
Uhm dit is een oud topic van mij en de pic was de pc die ik al heb maar wou gaan upgraden.. dat zie je ook als je alle posts leest.
 
ow...
dat wist ik niet.
maar heb je wel al een upgrade gedaan?
of ben je nog aan het kijken?
 
Nog niet gedaan omdat ik het geld nog niet heb maar dat heb ik over een paar dagen dus dan upgrade in me ram en cpu koeler.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan