Computer valt de hele tijd uit en start opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenrick

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2007
Hoi,

Ik heb een probleem, Mijn computer blijft opnieuw opstarten. Elke keer als ik de computer aan doe sluit die naar 5 á 6 min weer af en start die opnieuw op. Nu had ik al op een ander forum gelezen dat ik zo'n blauw stop scherm moet krijgen. Dus heb ik: Deze computer, Eigenschappe, Geavanceerd, Opstart en herstel instellingen en dan de computer auto opstarten bij systeemfout. en nu start de computer niet meer opnieuw op maar krijg ik een een blauw stop scherm met als fout melding.
0x0000008E (0xC0000005,0XF58D467E,0XB890BEC,0X00000000)
Alsjeblieft help ik snap er niks meer van ! :(
( veilige modus doet het nog wel goed ) :thumb:

Kenrick

Hoi

Ik heb de memtest gedaan maar er zijn geen errors gevonden.
De computer blijft maar opnieuw opstarten. Is er geen andere oplossing !
:(

Tja, het kan een reboot virus zijn, te strakke timings van het geheugen, een hardware driver fout.

Kun je wel opstarten via F8, in veilige modus?

Wat heb je overigens gedaan, waneer begon dit probleem?

Kenrick

hoi

Ja ik kan nog gewoon in veilige modus opstarten. ik had net weer even geprobeerd om gewoon optestarten en toen kwam er een foutmelding:

Systeem is hersteld van ernstige fout.
C:\DOCUME~1\Kenrick\LOCALS~1\Temp \WER43e6.dir00\Mini012507-20.dmp
C:\DOCUME~1\Kenrick\LOCALS~1\Temp\WER43e6.dir00\sysdata.xml

Ik weet niet wat dit betekend want meteen daarna kwam het BSOD weer :(
Het begint echt iritand te woorden :(

Wat heb je overigens gedaan, waneer begon dit probleem?

En het antwoord op deze vraag?:shocked:
Kan helpen om het probleem te tackelen, alleen dingen roepen, zal het probleem niet verhelpen.
Zal een oorzaak hebben, denk je niet?

Zet in veilige modus, de computer naar een herstelpunt, van voor het probleem.

Laatst bewerkt:
kenrick

Ik heb pas een Nieuw netwerk kaart gekocht ( 3 weken geleden) ? zou het daar aan kunnen liggen ?
Voor de rest heb ik niet veel anders gedaan dan normaal beetje internetten Spelletje spelen voor school bezig geweest msn niks speciaals.
Het probleem is begonnen 1 week geleden ongeveer met een foutmelding bij het opstarten maar toen deed die het nog gewoon toen kwam er alleen te staan van systeem is hersteld van fout.

Kijk eens in de logboeken bij systeem, te vinden in configuratiescherm, systeembeheer, en logboeken, waarmee het probleem zich voordoet, kan ook in veilige modus.

Denk dat er een driver niet goed is, want je kunt wel in veilige modus komen, daar worden de divers niet geladen, indien je opstart in veilige modus met netwerkondersteuning, en het gebeurt daar ook, dat zijn het je drivers van je netwerkkaart, of de kaart zelf, je zou het ook zonder die kaart kunnen proberen, in volledige modus, weet je het ook.

kenrick

Hoi

Ik ben op normale stand nu bezig, Ik had de computer gewoon aangezet en ben toen even weggegaan nu heeft de computer denk ik een paar keer opnieuw opgestart en na een tijdje doet hij het blijkbaar weer. maar ik ben bang dat als ik nu afsluit het weer voordoet.
ik denk niet dat het aan de driver van netwerkkaart ligt want ik kan op veilige modus met netwerkondersteuning gewoon op internet. in mijn logboek komt de hele tijd dezelfde fout te staan
Fout datum tijd MsiInstaller geen catogorie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan