Computer valt na 5 secodnen uit, geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

mark19942007

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2009
Hoi allemaal,

Ik had net een probleem dat mijn computer niks deed(geen beeld bleef wel gewoon draaien, ook geen piep bij het opstarten!
Toen heb ik mijn processor en koeling eruit gehaald, deze bleken aan elkaar te zitten, met een haardroger los gehaald, even warm maken en de koelvloeistof ertussen laat los. Toen de processor erin gedaan, ijzere ding naar beneden gedaan zodat processor vast zit, koelblok er weer op, vast klikken.
Nu als ik mijn computer aan zet, gaat hij na seconden of 5 weer uit, geen piep, geen beeld!
Wat is dit?? Hoe los ik dit op?:shocked:

Hoop dat jullie kunnen helpen

Nog een keer aangezet, computer bleef nu 30 seconden aan! Verder niks.. geen piep enzo

Misschien een dode processor? Of dode moederbord, ik kom der namelijk achter dat 1 van de 2 voor het 'piep' geluid zou moeten zorgen wat dus niet komt! Na onwillekeurige tijd valt de computer uit.. Geen beeld, wel draaidende ventilatoren en soms ook hardeschijf! Ik heb alleen geen andere processor, hoe kan ik erachter komen wat voor processor ik in mijn computer heb terwijl ik dus geen ebeld enzo krijg?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan