Computer Valt Na Enige Tijd Uit!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pjerito

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2001
Hallo,

ik heb een heel erg irritant probleem. Als ik mijn computer aandoe en dan lekker zit te photoshoppen ofzo dan valt me computer gewoon uit. De laptop wordt heel heet en pleurt uit....ook als ik na een uurtje ofso alleen maar muziek heb gedraaid dan stottert de muziek ff dat geeft me een teken als ik het niet uit doe dan stort de computer weer uit. Wat is het probleem?
Moet ik misschien een nieuwe batterij halen of iets?

Ik denk dat de ventilator in je laptop niet goed werkt of simpelweg gestopt is. Alleen als je de laptop openmaakt ben je wel de garantie kwijt, dus ik zou hem gewoon naar de winkel brengen en als hij nog binnen een de garantie valt (altijd minstens een jaar) dan moeten ze hem gratis repareren.

Inderdaad is het waarschijnlijk een gevolg van te weinig koeling, waar laptops erg gevoelig voor zijn. Als om een of andere duister reden je ventilator niet meer goed werkt, houdt de pc er vanzelf mee op. Als je nog garantie hebt, zou ik de laptop meteen terugbrengen naar de winkel waar je hem gekocht hebt.

bestaat er dan de kans dat me hele computer wordt gewist??? moet ik backup maken ofso?

Ik zou zeker een backup maken ja! Is overigens eens in de zoveel tijd wel eens handig om te doen.

Als de kans bestaat dat je een nieuwe krijgt, ja, dan lever je dus je oude laptop in en krijg je een nieuwe en dus dag gegevens. Tenzij de mensen van de computerwinkel zo vriendelijk zijn om alles voor je over te zetten. Bij een normale reparatie is het niet nodig om je gegevens te backuppen, maar voor de zekerheid...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan