Computer valt steeds uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

emre3

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2010
Berichten
38
als mijn pc aan is en ik zit er een beetje op en dan, als ik een video kijk of java gebruik, dan valt hij uit. ik denk dat het aan de video-kaart ligt. kan iemand me helpen?
 
Ik denk dat je processor te warm word. Als je de pc lange tijd niet meer hebt schoongemaakt van binnen, kruipt er allemaal stof in. Die stof gaat tussen het koelsysteem van je processor zitten, (de fan en het blok daaronder) en zo word de processor niet meer genoeg gekoeld. En bij het kijken van films heeft de processor juist goede koeling nodig.

Even samengevat: Maak je pc open, en maak met een stofzuiger en een kwastje voorzichtig alles stofvrij. Vooral het gebied bij de processor. Pas goed op dat je niets beschadigd!!

succes,
 
ok dankje allemaal, ik ga morgen alles even uitproberen:thumb:
 
ik heb speedfan geprobeerd, dankje:thumb: temp 1 temp 2 zijn heel koud maar temp 3 is heel warm, is dat normaal?:confused:
 
maak zoiezo je pc eens schoon kijken wat voor resultaat dat geeft vooral de proccesor koeler (heatsink)
 
Opgelost

ok dankje, ik heb de binnenkant van mijn pc schoongemaakt en nu valt hij niet meer uit, hij gaat alleen wel wat langzamer. dankje wel iedereen:thumb:
 
ok dankje, ik heb de binnenkant van mijn pc schoongemaakt en nu valt hij niet meer uit, hij gaat alleen wel wat langzamer. dankje wel iedereen:thumb:

Hoe kan hij trager gaan? en wat bedoel je hier precies mee? de pc of de fans?
 
heb je de computer met de tuinslang schoon gemaakt?

Misschien iets beschadigt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan