Computer valt telkens uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
61 graden voor de cpu is dat behoorlijk hoog, het zou best kunnen dat je systeem daardoor langzamerloopt.

je kan ook gewoon eens met een stofzuiger je pc in gaan (doe ik af en toe... bij mijn oude pc is de processor (waarschijnlijk) door hitte kapot gegaan omdat er een overdosis stof op de koeling zat. Zorg wel dat je natuurlijk alle dingen mee kan nemen waarvan je weet dat je die niet beschadigd (kijk ook eens bij de voorkant van je computer (kast open maken, clips aan voorkant overhalen, voorkant los ;) daar zit meestal wel aardig wat stof)

Ik weet niet of je hier wat aan hebt en of het wel verstandig is maar bij mij werkt het :P

cpu fan 61 graden afbeelding [url zei:
http://hitradiofm.noormandrachten.nl/cpu.bmp[/url]

CPU 61 graden.. Klinkt niet gezond. waarschijnlijk zal je fan niet lekker lopen. Je mobo Schakelt je pc uit omdat je processor maximaal 70 graden mag worden. Dit wordt gedaan door je bios beveiliging. koop een betere Heatsink+cooler. Dit kan je probleem verhelpen.. Het is bekent dat een sempron vaak wat warmer wordt maar 61 is te warm voor je cpu dus je mobo schakelt je pc uit. je sempron hoort tussen de 30 en de 45 te lopen. niet boven de 60.

LET OP:!!!!!!!!!! laat je pc warm draaien bij het verwijderen van de Heatsink. Doe je dit koud dan trek je je CPU mee en kan dit tot schade aan je CPU brengen. Zorg dat er nieuwe warmgeleidende pasta op je processor zit bij het plaatsen van een nieuwe heatsink.!!!!!!

Succes!

en ik hoor er van

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan