computer valt ui en start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ehb dit porbleem ook gehad.

Toen ik een game aan het spelen was.

Toen ik de pc open deed zag ik dat de processor niet mee rgoed vast hing. De cooler klepjes die vast hangde aan d eprocessor waren kapot, bekijk je processor ook eens.

volgens mij gaan schijven wisselen zowieso niet werken en dan het besturingssysteem gebruiken wat er op staat.
windows is geconfigureerd met de hardware die erinzit

ik probeer eerst met de voeding en zie wat dat geeft, bedankt.

WE DUIMEN VOOR ORANJE

ik heb geprobeerd om de voedingen te wisselen maar dat lukte niet omdat de éne een kabel meer had dan de andere. Heb ook de harde schijven eens verwisseld maar dat werkt ook niet; Uiteindelijk heb ik de voeding eens helemaal opengenlegd en erg goed ontstoft maar ik zie binnenin toch wel enkele beschadigingen zoals kabeltjes die bloot liggen omdat het omhulsel verpulverd is.
Heb uiteindelijk de ganse boel weer ineen gestoken en zaterdag startte hij wel op maar na vijf minuutjes was de pret weer over, vandaag heb ik hem weer opgestart en heeft hij anderhalf uur stand gehouden, lang genoeg om alles te kopïeëren wat ik niet kwijt wou. daarmee ben ik al héél tevreden.
Bedankt voor de hulp

wel dan lijkt het mij toch tijd om eens nieuwe voeding te gaan kopen ;)

lijkt me prima tip maar hoe zeker ben ik dat die past?

dat is een ander probleem :P
ik kan je daarmee niet helpen want van hardware weet ik echt niet veel...

maar ik ben er zeker van dat er genoeg leden zijn op dit forum die dat wel weten :thumb:

ik vrees dat het een zelfbouw is, 'k heb die wel in zijn geheel bij de compuiterboer gekocht maar ik denk wel dat hij die zelf samenstelt. Er staat toch geen merk op; 'k heb wel een foto van het plaatje dat op de voeding staat, 'k stuur hem mee in bijlage. Heb je hier iets aan?

Bijlagen

• DSCN2923.JPG
    DSCN2923.JPG
    38,8 KB · Weergaven: 15
bedankt voor de goeie hulp, 'k ga zo vlug mogelijk in België op zoek naar dergelijke voeding.

succes ermee.

het is dat je te ver woont anders had ik hem nog ingebouwd voor je:D:D:D;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan