Computer valt uit bij sims 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeaninee

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2011
Berichten
30
Hallo,

We hebben 2 weken geleden mijn computer '''verschoond''. We hebben alles er afgegooid en windows 7 er op gezet. Ook zit er een nieuwe videokaart in mijn computer een nvidia geforce 210. Nu starte ik de sims 3 op en hij zij dat hij de grafische kaart niet kon vinden. Ik ging door met spelen maar hij valt na 10 minuten uit ik zie op mijn beeldscherm dan no signal en dan een blauw scherm met als het goed is de code stop:STOP 0x00000016. hierna start hij opnieuw op. Ik heb al gekeken naar of ik een update kon doen voor de videokaart maar zo als ik het kan zien staat alles er prima op!

Wie kan mij helpen!
 
Ik zou toch even de drivers na kijken en kan je je systeem specificaties nog even geven? kan je met pc wizard of everest zien ook even je voeding erbij melden :)
 
als ik via de site kijk naar de drivers zegt hij dat de nieuwe er op staan dus dit moet kloppen.

verder bedoel je dit denk ik?

Besturingssysteem: windows 7 ultimate 32 bits(6.1, build 7600)
Taal: Nederlands (landinstelling:nederlands)
Systeemgabrikant: to be filled by O.E.M.
Systeemmodel:AliveSATA2-GLAN
BIOS: Default system BIOS
Processor: AMD Athlon(tm) 64X2 Dual core processor 4600+ CPUs),~2.4GHz
Geheugen: 2048mb RAM
wisselbestand: 1653MB gebruik, 2441mb beschikbaar
DirectX-VERSIE: DirectX 11
 
hoeveel watt voeding heb je? (klep er af en op de stikker kijken, misschien het stroom er ook af)
 
zoals ik zei klep van je pc losschroeven en dan op de voedingsticker kijken
CoolerMaster_Real_Power_M700_Modular_PSU_voeding_700_Watt__803341.jpg
 
Oke dan kijk ik daar vanmiddag even na en dan zou ik het hier neerzetten
 
het kan zijn dat je je resolutie verkeerd heb staan kijk daar even naar ;)
 
130 wat max en 228 max en dan staat er nog klein naast 3,6 en 12,5 en dan groot er onder staat 335 wat max
 
Ik weet niet hoor maar die videokaart moet minimaal al 300 watt hebben en dan nog met alle andere hardware..... Heb je al geprobeerd de resolutie te veranderen bij sims?
 
dus denk je dat dat het probleem is ?

mijn resulutie staat redelijk hoog geloof ik
 
Zet hem op de juiste resolutie, dezelfde als je windows formaat. Het kan inderdaad zijn dat je voeding te zwak is.
 
Zet hem op de juiste resolutie, dezelfde als je windows formaat. Het kan inderdaad zijn dat je voeding te zwak is.

oh wacht dat staat hij wel hij staat op 1440x900 en hier staat hij bij de sims ook op!

wat kan ik hier verder aan doen dan ?
 
Weet je welk merk en type voeding het is? Volgens mij kan die voeding het gewoon niet aan...
 
Laatst bewerkt:
355 watt gaat dat samen met een geforce 210 ?

Want mij pc valt steeds uit en misschien dat dit de oorzaak kan zijn hoorde ik net ?:confused:
 
Heb je een 500 watt voeding toevallig liggen daar? :p dan kan je die testen ;)
 
Nee dit is het enige wat ik heb heb er verder ook nog zo veel verstand van!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan