Computer valt uit in een soort sleeping mode?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pitbul

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jul 2006
Berichten
4
Wanneer ik mijn pc aan heb staan dan komt het vaak voor dat mijn pc uitvalt, het enige wat ik dan zie is dat deze is een soort sleeping mode terecht komt. Het lampje van mijn pc blijft wel gewoon aan alleen ik kan dan niks meer doen. Wanneer ik dan mijn pc uit doe en weer opniew opstart dan komt er ook een foutmelding te staan.

Dus mijn computer valt steeds uit in een soort sleeping mode. Wie heeft er voor mij een probleemoplossing? Als het antwoord weet reageer dan want het is ontzettend vervelend als ik de pc om de paar minuten moet afsluiten en opnieuw opstarten.

Alvast bedankt.
 
Hmmm om de paar minuten...dat zou een warmte probleem kunnen zijn.
je hebt het over een foutmelding/
Kun je die hier plaatsen.
Je hebt niet toevallig in energie beheer je slaapstand op een paar minuten gezet.
 
puppie zei:
Hmmm om de paar minuten...dat zou een warmte probleem kunnen zijn.
je hebt het over een foutmelding/
Kun je die hier plaatsen.
Je hebt niet toevallig in energie beheer je slaapstand op een paar minuten gezet.

Vrije snelle reactie. Wanneer het er weer voorkomt dan zal ik deze er op plaatsen. Ik zal eerst mijn enery beheer even nalopen. Tot zover bedankt alvast
 
pitbul zei:
Vrije snelle reactie. Wanneer het er weer voorkomt dan zal ik deze er op plaatsen. Ik zal eerst mijn enery beheer even nalopen. Tot zover bedankt alvast

Bij energiebeheer kom ik het volgende tegen:

Onder tabblad energiebeheertoepassingen:

beelscherm uitschakelen --> nooit
vaste schijven uitschakelen --> nooit
systeem op standby --> na 1 uur
systeem in slaapstand --> nooit

Onder tabblad slaapstand:

vinkje aan bij " slaapstand inschakelen ".

Dit lijkt mij toch goed????
 
nog welkom bij Helpmij.nl

Vinkje bij slaapstand inschakelen......die zou ik uit zetten.
Kijk dan eens binnen in je kast op er geen stof inzit wat hitte kan veroorzaken.
 
Als je bij apparaatbeheer kijkt, staan daar dan bij enig apparaat uitroeptekens en / of cirkels met kruizen erin?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan