Computer valt uit na USB

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer bee

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Hallo iedereen,

Ik heb hier een HP evo D510 en die doet het perfect nu is er aleen 1 "klein" probleem
zodra ik een USB stick of muis of HDD aansluit valt me hele pc uit en start hij vervolgens weer vrolijk op tot hij klaar is met windows laden en dan valt hij wee vrolijk uit.

Ik heb de chipsetdrivers van de intelwebsite afgehaalt en de hp bijde werken niet
alle usb drivers zijn opnieuw geinstraleert.

hij doet het trouwens wel na een schone installatie dan pak hij de USBapparten wel maar zodra ik de drivers van de chipset audio en video heb geinstalleert dan niet meer.

ik sap er egt nix van iemand een idee

groetjes jelle

mmmm..... vreemd zet windows (als je windows gebruikt) weer terug naar fabrieksinstellingen, misschien is er iets mis met de instellingen

ja heb ik gedaan dan doen ze het wel maar zodra ik de drivers van video geluid en chipset instralleer kapt ie er mee

zorgen dat de videokaart werkt zorgen dat de geluidskaartwerkt en zorgen dat de chipset werkt dus ja die laaste kan ik een keer overslaan maar das meestal geen goed ideen aangezien j die wel nodig hebt voor sommig aansluitingenachter op de pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan