computer valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

2724jc

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2005
als ik mijn computer wil scannen valt hij halverwege uit
wat kan dit zijn?

welk merk en type scanner gebruik jij.
zijn de drivers goed geinstalleerd zitten de kabels goed vast.

mcafee scanner , maar doet het ook bij andere , kabels zitten goed vast.
hoe kan ik controleren of de drivers goed geinstalleerd zijn , je hebt echt met een leek te maken .

mcafee scanner??
De virusscanner bedoel je?
Dan staat de vraag hier verkeerd.
je hebt de vraag bij de hardware scanner geplaatst dat zijn van die dingen waar je foto's mee kunt inlezen.

sorry helemaal niet op gelet waar ik dit bericht plaatste
ga verder zoeken in welke cat. ik deze vraag wel moet plaatsen
en ik weet heus wel wat een gewone scanner is , ben teslotte fotgraaf.

Toevallig hitmanpro geinstalleerd, bij de laatste versie zit NOD32 deze geeft een conflict met andere scanners waardoor deze vast lopen.

ik zat hier volgens jou toch in de verkeerde rubriek , daarom heb ik de vraag opnieuw gesteld , nu weet ik het ook niet meer

Geplaatst door 2724jc
ik zat hier volgens jou toch in de verkeerde rubriek , daarom heb ik de vraag opnieuw gesteld , nu weet ik het ook niet meer
Deze vraag is door een moderator naar de goede sectie verplaatst.
Hier staat ie goed en kun je verder gaan.:)

Je moet naar deze computer gaan, dan krijg je een lijsje van schijven en cd te zien, dan toets je de c schijf aan en kiest voor eigenschappen, als je voor eigenschappen gekozen dan krijg je boven in de balk o.a. algemeen, extra en hardware enz.
Je moet voor extra kiezen om het volume op fouten contoleren en ik hoop dat je het probleem daar mee opgelost wordt, succes

dit reeds gedaan ,heeft ook geen oplossing gegeven valt nog steeds uit tijdens scannen

groetjes 2724jc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan