computer valt uit

• Onderwerp starter Onderwerp starter GK0
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GK0

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mei 2008
hallo,

ik heb een probleempje
ik heb GTA SA gekocht alleen als ik het speel gebeurt er niks niks aan de hand alles doet het maar dan valt hij naar een tijdje weg de hele computer het is soms geljik soms naar een half uur weten jullie wat ik daar tegen kan doen ofzo?

grt GK0

Start / Programma's / Bureau-accessoires, Systeemwerkset / Systeem herstel.
Klik Instellingen van systeem herstel / Geavanceerd.
Dan bij "Opstart- en herstelinstellingen" en "Instellingen" .
Vinkje weghalen bij " De computer automatisch opnieuw starten".

Zodra nu dezelfde fout zich voordoet, wordt de pc niet herstart.
Waarschijnlijk krijg je een foutmelding.
Met de volledige foutmelding kunnen we hier soms iets doen.

hoe ziet je systeem eruit???
het kan zo zijn dat je videokaart meer watt vraagt dan je voeding kan leveren...
dan heb je kans dat je hele pas uitvalt (en in sommige gevallen opnieuw opstart)

Al eens je computer opengeschroeft? Lijkt mij een typisch warmte probleem:cool:

Bij spellen vraagt de vidkaart en processor meer stroom. De koelers kunnen vol stof zitten er erg warm worden. Daardor kan de computer uitvallen en/of opnieuw opstarten.

Even schoonBLAZEN.

ik ken het probleem, een vriend van mij heeft een computer. als ik bij hem Guild Wars speel valt hij om het uur/drie kwartier ofzo uit. maar als je bij hem call of duty 4 doet gebeurt er niets. Hij weet niet wat het is.. en het gebeurt alleen bij Guild Wars (mis heb jij het alleen bij GTA SA?)

Laat de topic starter eerst maar eens reageren.
Hij is na het plaatsen van zijn vraag nooit meer online geweest. (sinds 11 dagen).

inderdaad, en maar 1 bericht geplaatst... dat is weer zo'n 1dags vlieg.... :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan