Computer van maximaal 1000euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

EmAaErkA

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 sep 2003
Hoi,

Een collega van mij wil een computer kopen. Hij heeft nog helemaal nix dus alles moet nog aangeschaft worden. Hij mag maximaal 1000euro kosten. Heeft iemand tips waar hij het beste een systeempje kan kopen, kant en klaar.

euro-computers Rotterdam misschien? tel 010-2400268 of www.euro-computers.nl (enkele minuten lopen van ns / metro station Rdam Blaak)

Let op: ze verkopen slechts enkele systemen (basic/power/power plus) voor AMD en Intel. Per systeem kun je kiezen (tegen bijbetaling) voor upgrade1 en 2. Dus goed de site lezen, of een papieren folder vragen. Met de duurste optie houdt de kennis nog geld van het budget over.

succes

Math Wenders

Dell is een hel.
wees verstandig stel er zelf één samen.

Waarom is dell en hell? Omdat je je onderdeeltjes zelf niet kan kiezen?

Dell is helemaal geen hel. Ik heb uitstekende ervaringen met Dell (en velen met mij). Als Dell echt zo slecht was, zou Dell echt geen marktleider meer zijn op het gebied van kant-en-klare pc's.
Je krijgt bij Dell veel mogelijkheden je systeem naar eigen behoefte samen te stellen, de prijzen zijn gunstig, de levering is snel en de service prima.
Dell heeft héél veel klanten, dus zijn er uiteraard ook wel mensen met slechte ervaringen te vinden. Maar er zijn ook genoeg mensen te vinden die slechte ervaringen hebben met de zelf samengestelde pc van de pc-boer om de hoek.

Wacht maar af tot je problemen krijgt, of nieuwe installatie wilt doen.

Geplaatst door SJJ
Wacht maar af tot je problemen krijgt, of nieuwe installatie wilt doen.

Wat is dit nu weer voor vage reactie?
Kom eens met echte argumenten, als je zo nodig wilt beweren dat Dell een 'hel' zou zijn.

De vraag is "stel een pc samen van max 1000,=" niet "wat voor merk pc moet ik wel of niet kopen". Om te voorkomen dat dit een nutteloze discuusie wordt stel ik voor om on topic te blijven.

Als je budget 1000,= is dan kun je altijd even op de site van Dell kijken, echter als je je pc geheel naar eigen wens wilt samenstellen dan kun je beter naar een niet merkgebonden pc shop gaan. (mijne komt bij mycom vandaan).

Wat me ook zeer opvalt is dat nog niemand heeft gevraagd waar je je pc voor wilt gaan gebruiken.

:) Waar wil je je pc voor gaan gebruiken :)

Gr

Charley

Mijn collega wou een computer waarmee hij nog wel fftjes vooruit kan. Er hoeven geen heftige spellen op gespeeld worden zoals bijvoorbeeld Farcry. Verder gewoon voor de gewone dingen zoals emailen, tekstverwerken en een spelletje.

dan zou ik zeggen:

iets in de richting van
2500mhz
512 intern geh
mobo met onboard sound en lan
niet te dure 128 mb vid kaart
60gb harde shcijf
als het budget het dan nog toelaat een mooi tft tje

Geplaatst door Charley
dan zou ik zeggen:

iets in de richting van
2500mhz
512 intern geh
mobo met onboard sound en lan
niet te dure 128 mb vid kaart
60gb harde shcijf
als het budget het dan nog toelaat een mooi tft tje

Kan ik me redelijk in vinden in dit advies, alleen probeer bij de keuze van het moederbord er rekening mee te houden met eventueel later upgraden, dus koop niet helemaal een budget merk moederbord.

Kijk b.v. eens bij paradigit (ik zeg niet dat je daar moet kopen, het is maar een opzetje)
www.paradigit.nl

Image3.jpg

Oke dank jullie wel voor het advies, hier komen we wel weer een stukje verder mee! Zal ff vragen of ie een tftje schermpje wil want anders kan hij beter een crt monitor kopen en nog wat andere hardware aanschaffen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan