Ik heb voor mijn desktop een speedtouch wireless modem met een beveiligingssleutel. Nu heb ik voor mijn laptop een wireless netwerkcard die tot voor kort probleemloos van mijn speedtouch internetverbinding gebruik kon maken. Nu kan ik via de wireless card wel verbinden met onbeveiligde netwerken, maar de 100% verbinding van mijn eigen modem lukt niet. Hij maakt wel verbinding, maar komt niet verder dan netwerkadres vernieuwen. En dat lukt dan niet. Weet iemand waar dit aan kan liggen.
Bij de instellingen van configuratiescherm/netwerkverbindingen/eigenschappen voor draadloze netwerkverbindingen/internetprotocol/eigenschappen/staat op automatisch een ipadres laten toewijzen en automatisch een dns serveradres laten toewijzen.
Bij alternatieve configuratie staat de instelling op automatisch persoonlijk ip adres laten toekennen.
Heeft iemand enig idee hoe ik weer via mijn eigen modem met mijn laptop gebruik kan maken van mijn internet?
De sleutel van mijn wireless modem heb ik ingevoerd.
een digibeet
Bij de instellingen van configuratiescherm/netwerkverbindingen/eigenschappen voor draadloze netwerkverbindingen/internetprotocol/eigenschappen/staat op automatisch een ipadres laten toewijzen en automatisch een dns serveradres laten toewijzen.
Bij alternatieve configuratie staat de instelling op automatisch persoonlijk ip adres laten toekennen.
Heeft iemand enig idee hoe ik weer via mijn eigen modem met mijn laptop gebruik kan maken van mijn internet?
De sleutel van mijn wireless modem heb ik ingevoerd.
een digibeet