Ik heb wat problemen met mijn computer. Ik zal wat symptomen opsommen, misschien weet iemand waardoor deze veroorzaakt worden en evt. kunnen worden opgelost.
-Bij knippen en plakken in Word wordt het wordvenster gesloten.
-Alle komma's in Excel getallen zijn vervangen door vierkantjes.
-Bij het downloaden wordt een bestand ter grootte van 100kB weergegeven als 100MB. Ook de downloadsnelheid in MB (is bij mij niet realistisch).
-Als ik de grootte van een schijf bekijk staan er geen 'punten' tussen de getallen.
schijfgrootte wordt weergegeven als 234234234232 234GB (grootte klopt ook niet trouwens).
-Bij landinstellingen kan ik ook geen 'punt' invoeren bij getal weergave.
Bovenstaande problemen heb ik alleen bij mijn account met beperkte rechten. Mijn beheerderaccount werkt wel goed.
Ik tast in het duister, wie weet raad?
-Bij knippen en plakken in Word wordt het wordvenster gesloten.
-Alle komma's in Excel getallen zijn vervangen door vierkantjes.
-Bij het downloaden wordt een bestand ter grootte van 100kB weergegeven als 100MB. Ook de downloadsnelheid in MB (is bij mij niet realistisch).
-Als ik de grootte van een schijf bekijk staan er geen 'punten' tussen de getallen.
schijfgrootte wordt weergegeven als 234234234232 234GB (grootte klopt ook niet trouwens).
-Bij landinstellingen kan ik ook geen 'punt' invoeren bij getal weergave.
Bovenstaande problemen heb ik alleen bij mijn account met beperkte rechten. Mijn beheerderaccount werkt wel goed.
Ik tast in het duister, wie weet raad?