computer verwijdert steeds bestanden van cf kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

hizi

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Berichten
29
IK heb een camera met een compact flash kaart.
De 3e keer dat ik de kaart wou lezen in de kaart lezer (een externe lezer, silvercrest) toen begon die met lezen, ik kon wat foto's zien, maar het duurde even en ik ging even weg. Toen ik terug kwam was alles weg en de kaart was niet meer te vinden op de laptop.
Toen ik de kaart in de camera deed was die daar ook niet meer te herkennen. Ik kon geen foto's meer maken. Formatteren op laptop, niets hielp.
Nieuwe kaart gekocht, die probeer ik vanmiddag, de foto's waren op de camera te zien. Ik stop het inde kaart lezer, en ik zie dat er 30 foto's gemaakt zijn. Maar het programma reageert niet meer daarna (windows explorer).
Daarna nog eens geprobeerd, wel nog veilig verwijderen gedaan. Weer hetzelfde, het liep vast.
De kaart weer in de camera geplaatst, de foto's zijn weg, maar de kaart kan ik nog wel gebruiken gelukkig.

Iemand enig idee hoe dit kan? Kan dat aan de kaartlezer liggen?

Ik ontdek net dat van een andere kaart ook alles wordt verwijdert. Ik bekijk wat foto's, ik klik op een andere die ik zal openen en ineens is alles weg. De kaart is leeg. Ik gebruik weer dezelfde kaartlezer, maar ander soort kaart.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan