Computer vind hardware niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spenderman

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
Berichten
201
Ik heb de computer geformateerd en er inplaats van XP home edition heb ik er Proffesional edition opgezet. Het probleem is dat mijn computer nu mijn netwerk kaart niet vind dit is een SpeedShare Turbo Pro PCI adapter. Ik heb eerst het stuurprogramma geinstalleerd en op home edition zei de computer dan altijd Nieuwe hardware gevonden. En dan moest ik klikken op Beeindigen of Toch Doorgaan klikte ik op toch doorgaan en zette windows home edition bestanden in System32 maar dit gebeurt niet meer :eek:.

Bij mijn stuurprogramma komt rechtsonderin te staan Card not Found

Kan iemand mij hierbij helpen het is nogal dringend want ik gebruik internet laatste tijd erg vaak.:shocked:
 
Probeer eens de installatie van de software ongedaan te maken, (stuurprogramma veerwijderen)zodat echt alles verwijderd is. dan de pc uitzetten, netwerkkaart even in een ander slot steken (als je nog een vrij slot hebt) en dan de pc weer aanzetten en wachten totdat Windows zelf met de mededeling "Nieuwe hardware gevonden" komt. Daarna verwijzen naar je cd als om de locatie van de stuurprogramma's gevraagd wordt.
 
Doet ie het na de opties van Erbicom nog niet.
probeer het dan eens met de wizard nw hardware en zoek dan handmatig naar die netwerkkaart.
 
Met pci slot heb ik al geprobeerd dat werkt niet.

Mijn netwerkkaart staat niet bij de wizzard er staat niks van Thrust tussen ik heb hier wel een laptop met internet dus als ik bestanden moet overzetten is dat zo gebeurd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan