Computer (Vista) blijft soms hangen na het opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
1.406
Als ik mijn computer op start en op mijn bureaublad is aangekomen, blijft hij soms hangen. Soms na firefox te hebben opgestart en ik er een ander programma erbij opstart reageert hij niet, ook ctrl-alt-del doet niets dus handmatig uitzetten en weer aan is het enige wat het doet. Nu heb ik AVG 2013 Free geinstalleerd een paar weken terug, zijn daar problemen mee dat iemand weet?
 
Hoi,

Even voor de zekerheid is je enigste virusbeveiliger of staat de oude er ook nog en is deze goed ge-deinstalleerd?
 
Dat is de enigste virusscanner. Ik heb de nieuwste over de oude heen geinstalleerd zoals dat altijd gaat. Ik heb het register geschoond, maar ik weet niet of er nog bestandsdelen tussen zitten die voor problemen kunnen veroorzaken. Er was altijd een apart forumdeel op een andere site waarmee je met 'Haijckthis' een logje kon posten, maar kan dat nergens meer vinden.
 
Klopt, maar kan daar het forumdeel waar je logjes kunt posten niet meer vinden. Kan er over heen kijken natuurlijk, of het moet nu anders heten?
 
Ok, daar mijn logje geplaatst. Blijkbaar doet Nucia dit niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan