Computer voor gaming

• Onderwerp starter Onderwerp starter MrMusic1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is een (veel te dure) multimedia PC. Eigenlijk ongeschikt voor elk modern spel. BF-BC2 vraagt niet zo heel veel, maar toekomstgericht is dit zeker niet de juiste PC voor spelletjes.

vind em niet duur maar voor 500 euro zul je niet zo snel iets beters krijgen tenzij je zelf een pc kan assembleren
de AMD A8 fusion APU is sterk genoeg voor BFBC2 ja alleen dan wel op lage kwaliteit en neem aan dat je dat niet wilt

Laatst bewerkt:
Gezien dat je de losse onderdelen zelf kunt kopen voor 400 euro en rekening houdend met het feit dat ze een volume korting op de prijs van windows 7 hebben en een a8-3820 gebruiken die langzamer is dan de publieke a8-3850, vind ik het veel te duur.

Er zijn genoeg aanbiedingen waar ik zelf nauwelijks kan bouwen voor de vraagprijs (vooral door de lagere bulkprijs van windows). In dit segment zijn de marges echter duidelijk een stuk ruimer.

Mijn budget is 500 euro, dus ik denk niet dat ik een betere computer kan kopen.. dan kom je namelijk weer bij de 600 euro.
Zou deze computer battlefield 3 aan kunnen (minimum)?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier een voorbeeld van een absoluut lage kosten systeem

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...476384]=1&product[338880]=1&product[441437]=1

Let wel: dit voorbeeld bevat onderdelen die ik zelf nog wat zou verbeteren om tot het volledige budget te komen en is geen aankoopadvies / aanbeveling. Probleem is hier de missende assemblage + windows die 130 toevoegen aan deze prijs.

Als je assemblage uit kunt besteden aan iemand heb je nog wat geld voor net een betere CPU en/of iets betere kast en/of iets grotere harddisk en windows. Zou je de volledige 500 uit kunnen geven aan hardware is er ruimte voor dat alles en eventueel nog wat extra grafische kracht.

Laatst bewerkt:
ik zou in ieder geval kiezen voor een betere voeding als die wampier heeft uitgekozen want dan gaat je pc ook langer als 5 dagen mee.

Gezien de belasting van nog geen 200W is dat onzin. Ik ben me bewust dat chieftec power supplies vaak maar 70% "echt" rendement halen, maar dat is voor deze PC niet relevant. Zolang je onder 250W "echte" belasting blijft zijn dit soort voedingen prima. Vele OEM's zijn er ook mee uitgerust en die gaan ook jaren mee.

chieftec voedingen zijn ook gevoeliger voor stroomstoringen en als hij later een betere videokaart wil kan dat ook niet moet die voeding. en duurdere OEM's hebben ook geen chieftech voedingen, want mijn alienware heeft ook geen 1275 watt chieftec voeding.

Je moet keuzes maken met een budget. Alienware is ook nauwelijks een voorbeeld. Het is een duur Dell label voor gamers. Ga er maar van uit dat als je budget Medions, packerds, acer, etc. openschroeft dat je dit soort voedingen tegenkomt. Latere uitbreidbaarheid is ook geen enkel uitgangspunt bij een minimum budget.

Het is leuk te pochen met wat jij hebt, maar alleen je voeding is bijna een kwart van het budget van MrMusic. Het is makkelijk keuzes maken voor mensen met een budget van 1500+. Een computer die battlefield3 op medium+ kan draaien voor 500 euro vraagt gewoon wat meer realiteit en bezuiniging op alles behalve de videokaart.

voeding is trouwens niet leverbaar
de G620 is opzich nog een goede keuzen dit is een uitgeklede i3 2100 gamen kan dus nog prima

ik heb het een beetje aangepast zodat je alles hebt
klikerdeklik

hierop gamen zal in iedergeval een stuk beter gaan dan op de Fusion pc van mediamarkt

Laatst bewerkt:
Wampier, wat bedoelt u met voeding?
En wat bedoelt u met die laatste zin;

''Een computer die battlefield3 op medium+ kan draaien voor 500 euro vraagt gewoon wat meer realiteit en bezuiniging op alles behalve de videokaart. ''

Kan die Packard bell battlefield 3 aan op minimum settings of niet?

de pc die ik heb aangepast van wampier zal battlefield 3 prima aan kunnen

tjah als je daar liever voor gaat ja hij zal bettlefield 3 op minimum aan kunnen met lag

de pc die ik heb aangepast komt met windows 7 en assemblage en kan battlefield 3 aan op medium zonder lag

@mrmusic we hebben het hier niet meer over packerdbell neem niet die packerdbell die je hebt voorgesteld ik ben niet tegen het merk ofzo maar het systeem
wat firestorm voor je gemaakt heeft is dubbel zo snel

wat firestorm bedoeld is dat hij een custom pc heeft gebouwd met onderdelen die sneller zijn als het systeem wat jij had voorgesteld
en ik raad je hierbij ook aan het advies van firestorm te volgen en die custom pc te nemen zij zetten hem voor je in elkaar dus je krijgt
je systeem kant en klaar bezorgt dus je hoefd alleen nog maar de stekker er dan in te doen en windows te installeren.

je link werkt niet...
maar mag ik vragen wat er mis is met de pc die ik voor je heb samengesteld
Azerty is een erkend computer bedrijf door Tweakers.net service en aftersales zijn ook prima daarzo...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan