Computer voor internet en gamen voor rond 600 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaphneV

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2009
Hallo,

Ik ben op zoek naar een complete desktop die ik kan gebruiken voor het spelen van bijvoorbeeld Simcity,
maar waar ik ook op kan werken en op internet kan. Er moet dus wel een goede videokaart in.
Het liefst gebruik ik Windows 7 of Vista.
Heeft iemand tips?

@thomasb,

Niet echt een hulpvaardig antwoord:confused:

@DaphneV,

Je budget van 600 euro is vrij laag en zo te lezen zal er ook nog randapparatuur bij moeten tenminste als ik compleet goed interpreteer en heb je het over een zelfbouw of een merk pc?

Laatst bewerkt:
voor rond de 600 euro heb je een wat ouder maar prima budget game pc;

i3 2120
8gb ram
amd hd 7750
256gb ssd
corsair psu

wil je zelf bouwen of een kant en klare pc?

want kant en klaar heb je ongeveer t zelfde maar dan kom je uit op ruim 760 euro (wat in mijn ogen te veel is maar goed)

En kan ik daar goed een spel zoals Simcity op spelen?
Ik heb geen verstand van het bouwen van computers, dus dan liever kant en klaar.
Welk merk is die van 760 euro?

Met 600 kan je wel iets maken simcity is een spel dat vooral op de cpu leunt

en kan je nog componenten gebruiken uit je vorige pc zoals je harde schijf?

hier heb je alvast een lijstje ---->Naamloos.png hier zie je dat je bij sicomputers het goedkoopste uit bent

assamblage kost bij sicomputers 30,- ik neem aan dat je windows zelf kan installeren, want de assamblage is zonder installatie van windows

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het lijstje.
Mijn harde schijf werkt nog prima, ik heb nog ongeveer 60 GB vrije ruimte.
Het spel staat al op de harde schijf, dus dat zou volgens mij geen probleem moeten zijn.
Als ik de oude harde schijf in de nieuwe computer zou willen laten plaatsen en als dat past, hoe werkt dat dan precies?
Mijn excuses voor de vele vragen.

hdd plaatsen is simpel je hebt alleen een sata kabel nodig

dit filmpje zou je kunnen gebruiken ---> link

ik heb er ook een ssd bijgedaan daar wordt je pc veel sneller van je pc start binnen 10 seconden op en applicaties starten ook heel snel let wel op hier moet je dan wel windows en je applicaties op installeren

verschil in snelheid ssd en hdd --> link

Laatst bewerkt:
Heb het even via google opgezocht, weet nu wat het is.
Oke, bedankt. Zag net dat je er al 1 tussen had gezet, excuus.
Ik kan de MSI R7 trouwens niet vinden op de site, wel 1 die er op lijkt die 110 euro is.

Laatst bewerkt:
Ik heb de PC samengesteld.
Ben ik nog iets vergeten waardoor de computer het niet gaat doen?

assembly.jpg

heb je ook een dvd brander nodig? als je die van je oude pc hebt kan je die ook overzetten anders wordt de installatie van windows 7 een beetje moeilijk :p voor de rest klopt die helemaal

Bedoel je een cd-rom speler? Dat moet er inderdaad wel inzitten ja.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan