Ik sinds enige tijd een computer van iemand ovegenomen, daar werkte hij perfect,maar nadat ik windows vista home had geinstalleerd krijg ik per ca 3 weken wel het bekende blauwe scherm met de witte letters. Dit ging over een driver voor de nvidea kaart. (daar kwam ik net achter maar nu start hij niet meer op)
Soms starte het systeem ook niet meer op en dan heb ik maar weer vista opnieuw geinstalleerd. En nu start het dus vaak niet op, ik krijg gewoon een zwart scherm na het scherm met het windows logo met daaronder het soort laad balkje.
Ik weet niet wat er precies aan de hand is maar mijn systeem is dus alles behalve stabiel, ik heb nog gewoon garantie op de onderdelen, maar ik weet dus niet wat er mis is...
Specs:
nForce 680i SLI
2gb 800 mhz ddr2
intel quad core q8800
8800gtx
3 x 400 gb seagate
(nu 2 striped en de andere appart striped aangezien ik niet uit kon vinden hoe je in mediashield een gewoon in kan stellen en ik er wel een appart wilde hebben voor backups)
Als je meer informatie nodig hebt geef ik die graag...
Soms starte het systeem ook niet meer op en dan heb ik maar weer vista opnieuw geinstalleerd. En nu start het dus vaak niet op, ik krijg gewoon een zwart scherm na het scherm met het windows logo met daaronder het soort laad balkje.
Ik weet niet wat er precies aan de hand is maar mijn systeem is dus alles behalve stabiel, ik heb nog gewoon garantie op de onderdelen, maar ik weet dus niet wat er mis is...
Specs:
nForce 680i SLI
2gb 800 mhz ddr2
intel quad core q8800
8800gtx
3 x 400 gb seagate
(nu 2 striped en de andere appart striped aangezien ik niet uit kon vinden hoe je in mediashield een gewoon in kan stellen en ik er wel een appart wilde hebben voor backups)
Als je meer informatie nodig hebt geef ik die graag...