Computer werkt niet meer na recovery

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dan82

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 sep 2014
Berichten
2
Het betreft een Acer eMachine (desktop) met Windows 7

Waarschijnlijk door virussen werkte er steeds meer niet op de computer. De computer werd steeds trager, het geluid werkte op een dag ineens niet meer (rood kruisje bij luidspreker), en YouTube videos konden op een gegeven moment niet meer bekeken worden (viel na 5 seconden uit).

Virusscanners hebben niets gevonden (behalve wat cookies enzo). Dus hebben we besloten om de PC terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Dit is echter niet helemaal gelukt. Nadat alles weer was geïnstalleerd en de PC opnieuw opstartte kregen we een foutmelding dat Windows niet correct is geïnstalleerd en dat de computer opnieuw opgestart moet worden. Ik klik op OK, de computer start opnieuw op en we krijgen weer deze foutmelding. Een paar keer geprobeerd, maar we komen niet verder.

Ik heb de PC met Kaspersky Rescue Disk laten opstarten. Dit programma heeft een stuk of 15 Trojaanse paarden (backdoors, worms, etc) verwijderd, maar nog steeds werkt de PC niet en blijven we deze melding krijgen.

Helaas hebben we geen DVD met Windows erop, alles staat op de computer zelf.

Heeft iemand nog suggesties wat we kunnen doen.

Bij voorbaat hartelijk dank.
Danny
 
DVD is te downloaden bij digitalriver. Even googlen naar de juiste link of zoeken op dit forum. Heb ze al 100 keer moeten opzoeken en hier gepost :)
 
Dat is niet helemaal waar!
De Nl versie in Home Premium staat er niet!
 
en toch ook je ook aan de NL Home premium versie komen via de digital river, staat er gewoon uitgelegd ;)
 
Heb je het ooit geprobeerd?
De toepassing die ervoor nodig, is niet meer te downloaden.
Dat is wat ik me ervan herinner.
 
je kan dat ook gewoon met de hand doen, gewoon een kwestie van een mapje weggooien.....
 
Ik heb gelijk dezelfde problemen had, maar hij startte niet meer, alleen startup logo, wit muisje op zwart en dan freeze... Ik heb toen een bootable usb drive gemaakt, en geherinstalleerd, de engelse versie, toen heb ik met vistalisator de taal veranderd. Ik hoop dat dit helpt, en linkjes mag je steeds om vragen.

Ik heb btw al mijn files kunnen houden, omdat ze worden geplaatst in windows-old mapje in de c\: drive. Je kan dat dan ook wel kieze: )
 
Ik heb deze gedownload, en het is niet de Home edition maar Pro.
Maar dat maakt niets uit, de computer doet het weer.

Allemaal hartelijk dank voor de snelle reacties.
:thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Fijn voor je dat hij weer werkt :thumb:
Ben wel benieuwd wat je nu uiteindelijk hebt gedaan om het weer werkend te krijgen.

Groeten Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan